Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne

Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
  • Bureaus
  • 23 jun 2025 @ 14:16
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

VodafoneZiggo heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie gekozen voor Indie Amsterdam als nieuw reclamebureau. De samenwerking gaat direct van start met de introductie van een groots opgezette merkcampagne voor Vodafone, waarin alledaagse momenten centraal staan waarop technologie precies op het juiste moment het verschil maakt.

De campagne, met als thema Oh yeah, laat zogeheten ‘Daily Wins’ zien: kleine, herkenbare overwinningen die mogelijk worden gemaakt door slimme technologie. In de eerste uiting staat het aanbod van Vodafone’s Unlimited en Unlimited Extra-abonnementen centraal. De commercial toont op humoristische wijze hoe gezinnen altijd en overal verbonden willen zijn — van het helpen met huiswerk vanuit het buitenland tot ongestoord streamen in de trein.

'Met deze campagne brengen we onze nieuwe strategie tot uiting, waarin de klant centraal staat en we blijven werken aan het verder verbeteren van onze dienstverlening', zegt Robin Kroes, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo. 'Technologie speelt daarin een sleutelrol: het verschil maken op de momenten die ertoe doen. Onder de noemer ‘Oh yeah’ vieren we die kleine, herkenbare overwinningen.'

Bekijk de commercial hieronder:



De nieuwe campagne wordt breed uitgerold via televisie, radio, social media, online en out-of-home. Esther Brouwer, Managing Director van Indie, spreekt nu al van een vliegende start. ‘We kijken uit naar de samenwerking met VodafoneZiggo waarin we samen verder bouwen aan de positionering en met volle energie het merk de glans geven die het verdient.’

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken