Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne

- Bureaus
- 23 jun 2025 @ 14:16
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 23 jun 2025 @ 14:16
- Kel Koenen
VodafoneZiggo heeft na een uitgebreide bureauoriëntatie gekozen voor Indie Amsterdam als nieuw reclamebureau. De samenwerking gaat direct van start met de introductie van een groots opgezette merkcampagne voor Vodafone, waarin alledaagse momenten centraal staan waarop technologie precies op het juiste moment het verschil maakt.
De campagne, met als thema Oh yeah, laat zogeheten ‘Daily Wins’ zien: kleine, herkenbare overwinningen die mogelijk worden gemaakt door slimme technologie. In de eerste uiting staat het aanbod van Vodafone’s Unlimited en Unlimited Extra-abonnementen centraal. De commercial toont op humoristische wijze hoe gezinnen altijd en overal verbonden willen zijn — van het helpen met huiswerk vanuit het buitenland tot ongestoord streamen in de trein.
'Met deze campagne brengen we onze nieuwe strategie tot uiting, waarin de klant centraal staat en we blijven werken aan het verder verbeteren van onze dienstverlening', zegt Robin Kroes, directeur Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo. 'Technologie speelt daarin een sleutelrol: het verschil maken op de momenten die ertoe doen. Onder de noemer ‘Oh yeah’ vieren we die kleine, herkenbare overwinningen.'
Bekijk de commercial hieronder:
De nieuwe campagne wordt breed uitgerold via televisie, radio, social media, online en out-of-home. Esther Brouwer, Managing Director van Indie, spreekt nu al van een vliegende start. ‘We kijken uit naar de samenwerking met VodafoneZiggo waarin we samen verder bouwen aan de positionering en met volle energie het merk de glans geven die het verdient.’
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
- Natwerk kiest Dawn als nieuw reclamebureau
Laatste Nieuws
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh... 23-06-2025
- Campagne Specsavers onderstreept... 23-06-2025
- Goudwisselkantoor zet goud om in geluk23-06-2025
- Koelkast met ijsbaden centraal in... 23-06-2025
- Hersenstichting maakt impact van... 23-06-2025
- Kemari kiest koers: creativiteit met... 21-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation