Kemari kiest koers: creativiteit met karakter

- Bureaus
- 21 jun 2025 @ 18:26
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 jun 2025 @ 18:26
- Kel Koenen
Bureau Kemari presenteert zich met een vernieuwde positionering, een frisse koers en een nieuwe website. Niet als een cosmetische rebranding, maar als het logische gevolg van een ingrijpende interne transformatie. ‘Onze positionering is geen imago, maar de vertaling van wie we echt zijn’, zegt manager operations Lowie de Haar.
De herijking van Kemari begon van binnenuit. Met nieuw leiderschap en een verhuizing naar de Creatieve Campus in Enschede zette het bureau letterlijk en figuurlijk een volgende stap. Intern werden processen versimpeld, verantwoordelijkheden herverdeeld en het eigenaarschap vergroot. Het resultaat? Meer wendbaarheid, diepere klantrelaties en een stevig fundament voor strategische creativiteit. ‘We zijn niet veranderd om anders te lijken, maar om beter te worden’, zegt De Haar. ‘Geen poeha, maar scherpte. Geen marketingtaal, maar werk dat klopt.’
De nieuwe positionering luidt: strategisch creatief partner voor merken met karakter. Met een onafhankelijke blik, Twentse nuchterheid en data-gedreven aanpak wil Kemari merken uitdagen en richting geven. Altijd met oog voor duurzame impact en communicatie die écht past bij de identiteit van de klant. Hoewel het team grotendeels gelijk is gebleven, voelt de nieuwe koers als een wezenlijke stap. In de woorden van het bureau: ‘We bouwen aan communicatie die van het merk is – oprecht, enthousiast en uniek.’
In de komende maanden geeft Kemari verdere invulling aan deze koers met een reeks blogs over merkregie, duurzame creativiteit en de kracht van structuur.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pitchen tussen wolken en zand met Matt Sleeps, RA*W laat...
- 'Mannen - Praat' maakt kwetsbaarheid tussen kerels bespreekbaar
- Becel zet hartgezondheid centraal met nieuwe campagne
- Nieuwe Defensiecampagne richt zich op vrouwen
- Nierstichting gooit het roer om met activistische koers en...
- Allianz Direct stunt met bold campagne voor Gen Z
Laatste Nieuws
- Kemari kiest koers: creativiteit met... 21-06-2025
- Heineken kiest Hagens als... 20-06-2025
- Presenter en Crossphase kiezen voor... 20-06-2025
- Engie toont menselijk gezicht met... 20-06-2025
- VanMoof geeft nieuwe S6 filmische... 20-06-2025
- Kruidvat trapt zomer af met... 20-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation