Mr Marvis opent eerste shop-in-shop

- Food-en-retail
- 22 jun 2025 @ 08:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Geen tag
- 22 jun 2025 @ 08:00
- Peter van Woensel Kooy
Het Amsterdamse kledingmerk Mr Marvis slaat de handen ineen met de gerenommeerde multibrand-retailer Van Dijk en opent zijn eerste shop-in-shop in Waalwijk.
Na het openen van eigen winkels in Nederland, België, Duitsland en binnenkort het Verenigd Koninkrijk, breidt Mr Marvis zijn retailaanwezigheid nu verder uit met een eerste shop-in-shop, in samenwerking met Van Dijk. Waalwijk, de Noord-Brabantse stad met een rijke leer- en schoenenhistorie, was een strategische keuze – omdat veel klanten van Mr Marvis uit deze regio komen én omdat Van Dijk hier al ruim zeventig jaar een gevestigde naam is. Bovendien sluit Van Dijk, met een zorgvuldig samengesteld aanbod van meer dan 120 hoogwaardige mode- en lifestylemerken, perfect aan bij de stijl en beleving van Mr Marvis. Wat de samenwerking extra kracht geeft, is de gedeelde focus op kwaliteit, aandacht en het bieden van de best mogelijke klantenservice.
‘Van Dijk in Waalwijk is een van de meest toonaangevende retailers in het premium en luxe segment. De passie en het enthousiasme van eigenaar Hans zijn overal zichtbaar. Tussen de andere merken voelt Mr Marvis zich hier goed thuis. Onze shop-in-shop ziet er prachtig uit en wij kijken uit naar een succesvolle samenwerking – de eerste signalen zijn positief!’, aldus Steven Vrendenbarg, mede-oprichter van Mr Marvis.
Hans van Dijk, eigenaar van Van Dijk, licht toe: ‘Bij Van Dijk geloven we in merken met karakter. Mr Marvis combineert een frisse, vernieuwende visie op mode met een consistente pasvorm; precies wat onze gasten verwachten.’
Gericht groeien
Mr Marvis was oorspronkelijk alleen een online merk, maar stelt nu fysieke winkels in te zetten om de volledige merkervaring dichter bij zijn klanten te brengen. 'De huidige expansiestrategie is gericht op een fysieke aanwezigheid in de regio’s waar de Mr Marvis community het sterkst vertegenwoordigd is.'
In de Van Dijk store van ruim 3.000 m² is nu een 'verfijnde selectie' van de Mr Marvis collectie verkrijgbaar, waaronder The Originals; de iconische shorts waarmee het merk naam maakte. Met de succesvolle lancering van deze eerste shop-in-shop zet Mr Marvis koers naar verdere groei via strategische samenwerkingen met zorgvuldig geselecteerde partners die dezelfde waarden delen.
foto: Mr Marvis
Over Mr Marvis
'Het is de missie van Mr Marvis om positieve energie te verspreiden door iconische ontwerpen te creëren, de beste service te bieden en bewuste keuzes te maken voor mens en milieu. Sinds maart 2023 is Mr Marvis het grootste Nederlandse kledingmerk met de B Corp-certificering. Als B Corp maakt Mr Marvis deel uit van een wereldwijde beweging van ondernemingen die staan voor een inclusieve, rechtvaardige en duurzamere economie. Sinds 2016 produceert het in Amsterdam gevestigde merk al zijn kleding exclusief in Portugal. De ultieme pasvorm en iconische stijl van Mr Marvis verandert niet; elk seizoen blijft dezelfde collectie beschikbaar. Deze wordt aangevuld met nieuwe stijlen & kledingstukken. De producten van Mr Marvis zijn online verkrijgbaar op mrmarvis.com en in de winkels in Nederland, België en Duitsland.'
(bron: Mr Marvis)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- merk
- Mr Marvis
- kledimng
- Waalwijk
- eerste
- shop-in-shop
- fashion
- Van Dijk
- retailmedia
- ultibrand-retailer
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Mr Marvis opent eerste shop-in-shop 22-06-2025
- Aldi presenteert fanwear-collectie... 20-06-2025
- Albert Heijn zet in op hybride food20-06-2025
- BMW lanceert opmerkelijke campagne... 19-06-2025
- Blokker heropent eerste dozijn winkels18-06-2025
- Creative Gym en AH Retail Media... 18-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation