Guillaume Motte (Sephora) trapt NRF Europe af

Guillaume Motte (Sephora) trapt NRF Europe af
  • Food-en-retail
  • 30 jun 2025 @ 08:41
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Guillaume Motte, CEO van Sephora, opent in september de allereerste editie van NRF 2025: Retail’s Big Show Europe in Parijs. Tijdens zijn keynote, getiteld 'We Belong to Something Beautiful', deelt hij de visie van het iconische beautymerk: een inclusieve wereld waarin iedereen zijn of haar eigen schoonheid kan vieren.

‘Bij Sephora geloven we dat schoonheid niet uniform is, maar juist ontstaat uit diversiteit en persoonlijke expressie,’ aldus Motte. In zijn toespraak onthult hij ook het 'geheime recept' achter het wereldwijde succes van Sephora: een zorgvuldig gecureerd merkenportfolio, een sterke omnichannelstrategie, 74 miljoen trouwe klanten en een wereldwijd team van deskundige beauty-adviseurs.

Sephora, opgericht in 1970 in Limoges, telt inmiddels ruim 3.200 winkels in 35 landen en werkt samen met meer dan 500 merken. Met 56.000 medewerkers wereldwijd is het merk uitgegroeid tot een toonaangevende speler in prestige beautyretail. Motte’s optreden markeert de aftrap van drie dagen vol lezingen, netwerksessies en innovaties tijdens Retail’s Big Show Europe, van 16 t/m 18 september in Parijs. Meer dan 450 internationale exposanten tonen hier de nieuwste technologische ontwikkelingen.

Meer informatie via: nrfbigshoweurope.com

Kel Koenen

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken