Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis

Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
  • Bureaus
  • 30 jun 2025 @ 10:51
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Grand’Italia trapt een nieuwe merkcampagne af onder het thema Thuis in Italië. De campagne, ontwikkeld door Joe Public Amsterdam, benadrukt de Italiaanse roots van het merk en speelt in op de smaakherinneringen die een pastagerecht kan oproepen.

In de tv-commercial zien we een Nederlands gezin aan tafel genieten van een bord pasta. De rijke smaak brengt de dochter in gedachten terug naar een zonnige vakantie in Italië. Ook vader wordt teruggevoerd naar diezelfde vakantie, al blijkt zijn herinnering nét iets minder idyllisch. Toch is de conclusie duidelijk: met Grand’Italia haal je het beste van Italië gewoon in huis.

Bekijk de commercial hieronder:



‘We zijn al meer dan veertig jaar dé specialist in het naar Nederland brengen van authentieke Italiaanse ingrediënten en recepten’, aldus het merk. ‘Met deze campagne laten we zien dat je voor de smaak van Italië geen vliegtuig nodig hebt.’

Credits
Klant: Jeroen Stirnberg, Bjorn van Sinttruije, Laura van Kessel
Bureau: Joe Public
Strategie: Jeroen van Eck, Thecla Schaeffer
Creatie: Mats Wilke, Ruben van Dijk, Pepijn Goudsblom
Account: Maaike van ‘t Klooster
RTV: Merel Groenenboom, Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Terminal Loudpictures
Regie: Nils Vleugels
DOP: Floris van der Lee
Edit: Marc Bechtold
Grading: Didrik Braathen
Online: Ton Habraken
Geluid: Public Audio
Voice-over: Whitney

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken