Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis

- Bureaus
- 30 jun 2025 @ 10:51
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 jun 2025 @ 10:51
- Kel Koenen
Grand’Italia trapt een nieuwe merkcampagne af onder het thema Thuis in Italië. De campagne, ontwikkeld door Joe Public Amsterdam, benadrukt de Italiaanse roots van het merk en speelt in op de smaakherinneringen die een pastagerecht kan oproepen.
In de tv-commercial zien we een Nederlands gezin aan tafel genieten van een bord pasta. De rijke smaak brengt de dochter in gedachten terug naar een zonnige vakantie in Italië. Ook vader wordt teruggevoerd naar diezelfde vakantie, al blijkt zijn herinnering nét iets minder idyllisch. Toch is de conclusie duidelijk: met Grand’Italia haal je het beste van Italië gewoon in huis.
Bekijk de commercial hieronder:
‘We zijn al meer dan veertig jaar dé specialist in het naar Nederland brengen van authentieke Italiaanse ingrediënten en recepten’, aldus het merk. ‘Met deze campagne laten we zien dat je voor de smaak van Italië geen vliegtuig nodig hebt.’
Credits
Klant: Jeroen Stirnberg, Bjorn van Sinttruije, Laura van Kessel
Bureau: Joe Public
Strategie: Jeroen van Eck, Thecla Schaeffer
Creatie: Mats Wilke, Ruben van Dijk, Pepijn Goudsblom
Account: Maaike van ‘t Klooster
RTV: Merel Groenenboom, Lotte de Rooij
Productiemaatschappij: Terminal Loudpictures
Regie: Nils Vleugels
DOP: Floris van der Lee
Edit: Marc Bechtold
Grading: Didrik Braathen
Online: Ton Habraken
Geluid: Public Audio
Voice-over: Whitney
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation