BN'ers duiden eigen Instagramprofiel
- Content
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Lucas Boon
In een nieuw social format van KPN genaamd Instaview gaat presentator Patrick Lodiers (links) samen met BN'ers op zoek naar de verhalen achter hun Instagramprofiel. Lodiers ontwikkelde het format samen met N=Content, het contentlabel van reclamebureau N=5.
De bekende Nederlanders geven gedurende de interviews met Lodiers een inkijkje in hun online en offline wereld. Zo vertelt Frank van der Lende (DJ bij 3FM) over de ziekte van zijn vader die haaks staat op zijn voornamelijk vrolijke Instagram-foto's en horen we hoe voormalig BNN'er Dennis Storm (op de foto rechts) de televisiewereld verruilde voor een minimalistische levensstijl.
Patrick Lodiers: 'Instagram is een mooi medium om foto's op te delen, maar het legt ook het gat bloot van wie we zijn en willen zijn. Als interviewer is dit een prachtig startpunt voor een mooi gesprek.'
Twee werelden
Lodiers ontwikkelde het concept samen met Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=Content. Het format is vervolgens gepitcht bij KPN. Monique Bergers, directeur van N=Content, zegt: 'Vanuit ons netwerk zien we dat veel televisiemakers met ideeën rondlopen, maar die niet altijd direct kwijt kunnen bij de bestaande zenders. En dat terwijl merken steeds meer behoefte hebben aan inhoudelijke en onderscheidende content. Met Instaview brengen wij deze twee werelden samen.'
Instaview is bekijken op het Instagram-account van KPN.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
Laatste Nieuws
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes