BN'ers duiden eigen Instagramprofiel
- Content
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Social mediaContent
- 23 aug 2019 @ 09:31
- Lucas Boon
In een nieuw social format van KPN genaamd Instaview gaat presentator Patrick Lodiers (links) samen met BN'ers op zoek naar de verhalen achter hun Instagramprofiel. Lodiers ontwikkelde het format samen met N=Content, het contentlabel van reclamebureau N=5.
De bekende Nederlanders geven gedurende de interviews met Lodiers een inkijkje in hun online en offline wereld. Zo vertelt Frank van der Lende (DJ bij 3FM) over de ziekte van zijn vader die haaks staat op zijn voornamelijk vrolijke Instagram-foto's en horen we hoe voormalig BNN'er Dennis Storm (op de foto rechts) de televisiewereld verruilde voor een minimalistische levensstijl.
Patrick Lodiers: 'Instagram is een mooi medium om foto's op te delen, maar het legt ook het gat bloot van wie we zijn en willen zijn. Als interviewer is dit een prachtig startpunt voor een mooi gesprek.'
Twee werelden
Lodiers ontwikkelde het concept samen met Anne Stokvis, hoofdredacteur van N=Content. Het format is vervolgens gepitcht bij KPN. Monique Bergers, directeur van N=Content, zegt: 'Vanuit ons netwerk zien we dat veel televisiemakers met ideeën rondlopen, maar die niet altijd direct kwijt kunnen bij de bestaande zenders. En dat terwijl merken steeds meer behoefte hebben aan inhoudelijke en onderscheidende content. Met Instaview brengen wij deze twee werelden samen.'
Instaview is bekijken op het Instagram-account van KPN.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Feelgood met Disney en... 14-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
- GPCM feestavond is vandaag: kom ook!30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

