Cupra start campagne 'Drivers, start your engine'
- Content
- 18 aug 2021 @ 08:46
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 18 aug 2021 @ 08:46
- Michiel van Zaane
Cupra, fabrikant van elektrische auto’s, is een campagne begonnen met als slogan ‘Drivers, start your engines’. Dit voorjaar debuteerde Cupra op de Nederlandse markt. Dentsuachtung! tekende voor de introductiecampagne.
Sven Vening, Managing Director dentsuachtung!, licht toe: ‘Daar waar bijna alle automerken het anno nu vooral hebben over innovatie, lifestyle en nieuwe features gaat Cupra terug naar de kern, de liefde voor de auto. Je krijgt niet zo vaak de kans om een nieuw automerk te lanceren, daarom zijn we echt trots om als lead agency de komende jaren mee te bouwen aan Cupra in Nederland.’
Met het overkoepelende campagnethema ‘Drivers, start your engine’ nodigt Cupra autoliefhebbers uit om over te stappen naar deze elektrische auto. Cupra vult de behoefte aan een luxueuze en sportieve auto in de elektrische categorie in. Het merk is in Nederland van start gegaan met de plug-in hybride Formentor e-Hybrid en sinds kort is ook de 100% elektrische Born te bestellen, die vanaf oktober geleverd wordt.
Steven Fröhlich, Marketing & Communication Manager Cupra Nederland: ‘We hebben heel lang naar de lancering van CUPRA toegewerkt en merken dat de nieuwe strategie en campagne veel liefhebbers aanspreken. Ook is er veel animo voor onze modellen zelf, een geweldige start dus!’
Lancering
De merkcampagne bestaat uit een videoserie die op een vernieuwende manier de liefde voor autorijden tot leven brengt. Ook was er een manifest op de radio te horen en werd er groots uitgepakt met out of home uitingen.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Campagne ‘Check je borsten, meiden’ richt zich op jongere...
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
- Waarom een razendsnelle hosting zo belangrijk is voor je...
Laatste Nieuws
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
- Hart Voor De Zaak promoot... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes