Dirk krijgt award voor de beste online folder

Dirk krijgt award voor de beste online folder
  • Content
  • 13 jun 2022 @ 08:16
  • 9190 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Dirk van den Broek heeft de prijs voor de Beste Online Folder gekregen. Niet alleen de prijs in de categorie Supermarkt/Slijterij, maar ook de overall online prijs ging naar de supermarktketen.

De prijzen werden uitgereikt tijdens het Catch the Shopper-evenement in Kamerik. Namens Dirk namen Martijn Wester, Manager Digital en Melissa van Bodegraven, Marketingmanager de prijzen in ontvangst. ‘Lezers vinden dit jaar onze scherpe aanbiedingen het belangrijkste aspect van de folder. Daarnaast zien ze de folder als een belangrijke informatiebron. Met de online folder doen we daar eigenlijk nog een extra schepje bovenop. Door het toevoegen van extra pagina’s en een speciale mobiele variant van de folder, kunnen we de klant nog beter informeren over ons voordelige assortiment en andere aspecten binnen Dirk’ aldus Martijn Wester. ‘We investeren dan ook volop in onze online folder om deze te blijven ontwikkelen op basis van nieuwe trends’ voegt Melissa van Bodegraven toe.

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken