Dirk krijgt award voor de beste online folder

- Content
- 13 jun 2022 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 jun 2022 @ 08:16
- Michiel van Zaane
Dirk van den Broek heeft de prijs voor de Beste Online Folder gekregen. Niet alleen de prijs in de categorie Supermarkt/Slijterij, maar ook de overall online prijs ging naar de supermarktketen.
De prijzen werden uitgereikt tijdens het Catch the Shopper-evenement in Kamerik. Namens Dirk namen Martijn Wester, Manager Digital en Melissa van Bodegraven, Marketingmanager de prijzen in ontvangst. ‘Lezers vinden dit jaar onze scherpe aanbiedingen het belangrijkste aspect van de folder. Daarnaast zien ze de folder als een belangrijke informatiebron. Met de online folder doen we daar eigenlijk nog een extra schepje bovenop. Door het toevoegen van extra pagina’s en een speciale mobiele variant van de folder, kunnen we de klant nog beter informeren over ons voordelige assortiment en andere aspecten binnen Dirk’ aldus Martijn Wester. ‘We investeren dan ook volop in onze online folder om deze te blijven ontwikkelen op basis van nieuwe trends’ voegt Melissa van Bodegraven toe.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Havas+Lemz lanceert Havas Play22-03-2023
- Kledingmerk geeft woningisolatie weg21-03-2023
- 13 miljoen kijkers voor... 16-03-2023
- Bureau ContentKiosk biedt content... 13-03-2023
- 'Nederlanders willen dat uitvaart... 09-03-2023
- Marketeer en filmkenner maken... 06-03-2023
MarketingTribune Events
- 23mrt 2023
Shopping Awards
- 16mei 2023
Branded Content Event
- 15jun 2023
NIMA Marketing Day