Dirk krijgt award voor de beste online folder
- Content
- 13 jun 2022 @ 08:16
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 13 jun 2022 @ 08:16
- Michiel van Zaane
Dirk van den Broek heeft de prijs voor de Beste Online Folder gekregen. Niet alleen de prijs in de categorie Supermarkt/Slijterij, maar ook de overall online prijs ging naar de supermarktketen.
De prijzen werden uitgereikt tijdens het Catch the Shopper-evenement in Kamerik. Namens Dirk namen Martijn Wester, Manager Digital en Melissa van Bodegraven, Marketingmanager de prijzen in ontvangst. ‘Lezers vinden dit jaar onze scherpe aanbiedingen het belangrijkste aspect van de folder. Daarnaast zien ze de folder als een belangrijke informatiebron. Met de online folder doen we daar eigenlijk nog een extra schepje bovenop. Door het toevoegen van extra pagina’s en een speciale mobiele variant van de folder, kunnen we de klant nog beter informeren over ons voordelige assortiment en andere aspecten binnen Dirk’ aldus Martijn Wester. ‘We investeren dan ook volop in onze online folder om deze te blijven ontwikkelen op basis van nieuwe trends’ voegt Melissa van Bodegraven toe.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Kerst 2025: Kind met sproetjes en... 20-11-2025
- Zero Gravity Drone eert hoofdstad... 19-11-2025
- Plus vernieuwt merkbelofte en... 12-11-2025
- Karvan Cevitam, Hema en Somention... 06-11-2025
- Kinderpostzegels en KPN starten... 06-11-2025
- Marketeer Kya de Booij over Jack... 05-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

