Samsung maakt hoesjes van banden Team Sunweb
- Design
- 13 jul 2018 @ 11:02
- Link
-
Redactie Design
Redactie
MarketingTribune - Activatie
- 13 jul 2018 @ 11:02
- Redactie Design
Samsung is partner van Team Sunweb en maakt dit kenbaar aan de fans met een aantal collectors items van de hand van creatief bureau Cheil Amsterdam. Tijdens de Tour kunnen wielerfans na elke etappe een Samsung Galaxy-smartphonehoesje winnen, gemaakt van de fietsband van een Team Sunweb-renner.
De wielrenner met het meest heroïsche verhaal van die dag levert de band in, waarvan vervolgens een hoesje wordt gemaakt. De fan met de meest originele vraag aan de betreffende renner wint het collectors item.
Om de wielerfans te bereiken wordt er samengewerkt met mediapartner RTL. Wielerfans kunnen in het tv-programma Tour du Jour op RTL 7 een vraag stellen aan de Team Sunweb-renner van de dag, om zo mee te dingen naar een hoesje. Daarnaast maken alle winnaars ook kans op een Samsung Galaxy S9.
De hoesjes worden handgemaakt en gegraveerd met de naam van de renner en de route. De ‘kroonjuwelen’ zijn de tijdrit-hoesjes van 9 en 28 juli, maar de hoofdprijs is natuurlijk het Alpe d’Huez hoesje van 19 juli.
Credits
Bureau: Cheil Amsterdam
Klant: Samsung, Gerben van Walt Meijer, Roos Bulder, Wilko Koning
Mediabureau: Starcom
Productie: Greenmotion, Sortiva en De Kaasfabriek Fablab
-
Redactie Design
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/design/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- 6 architecten- en... 10-09-2025
- Opvallers lanceert Inpakservice17-10-2024
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes