Bol.com komt met ‘Design by Gerda’
- 4 okt 2021 @ 11:01
- Ryan Baij
Bol.com heeft in samenwerking met bureau Somention de eerste ‘Design by Gerda’ gelanceerd. Gerda werd bekend van haar comments op de website en won zelfs de ‘Best Social Award.’
Gerda maakte een speakerset tot kunstwerk . Het eerste ‘Design by Gerda’ product is, niet geheel toevallig, op dierendag gelanceerd, waarbij ze haar liefde voor katten in het design heeft verwerkt. De exclusieve Gerda-speakerset is niet te koop, maar alleen te winnen door trouwe bol.com fans via het Instagram-account.
Maarten van Es, Social Media Engagement Manager bij Bol.com zegt hierover: ‘Mensen kennen Gerda alleen nog van haar haarscherpe community management. Maar Gerda is veel meer en ze wilde dolgraag iets terugdoen voor de community. Met haar unieke designs hopen we haar nog dichter bij onze fans te brengen en de wereld te laten zien dat ze nog veel meer in huis heeft. Gerda is liefde, Gerda is leven.’
Vivian Kowalski, Lead creative bij Somention: ‘Gerda is hét perfecte voorbeeld van community management. Haar betrokken fanbase is iets waar ieder merk jaloers op kan zijn. Het is dan ook ontzettend gaaf om met ‘Design by Gerda’ iets terug te doen voor deze community. We zijn trots dat we onze creativiteit hebben mogen loslaten om samen met bol.com nieuwe kanten van Gerda te ontdekken.’
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

