[De zomer van] Marten de Jongh: 'We zijn met WTFFF!? genomineerd voor een Dutch Design Award'
- Design
- 31 aug 2022 @ 08:00
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MarketingDigital designInterview
- 31 aug 2022 @ 08:00
- Nanny Kuilboer
Marten de Jongh is creative director/partner bij creatief bureau Morrow. Voor onze rubriek ‘De zomer van …’ checkten we even zijn plannen voor de vakantie en het komende halfjaar.
Waar gaat de reis naartoe deze zomer?
Dit jaar zijn we in het Nederlandse gebleven. In plaats van het avontuur in een ander land te zoeken, zijn we dichtbij huis op ontdekking gegaan en er zo achter gekomen wat de omgeving allemaal te bieden heeft. En ik kan je vertellen, dat is veel meer dan we verwacht hadden.
We zagen er eigenlijk best tegenop, een vakantie in eigen land. Wat zou het weer doen? Zal ik me niet gaan vervelen? Met drie kids van 7, 10 en 14 jaar oud is het een flinke investering om tijdens het hoogseizoen eropuit te trekken. Daarbij zijn de prijzen enorm gestegen, waardoor wij besloten het eens anders te doen. Een vakantie in eigen land, let’s go!
En die hebben wij goed gevuld. In de omgeving van ons huis (gemeente Vijfheerenlanden) is er qua natuur genoeg te beleven. Varen op de rivier de Linge, zwemmen in zwemvijvers, fietsen door Mariënwaerdt en de dag altijd eindigen met een bbq die brandt en een plons in ons zwembad. Dat was wel een beetje de strekking van de vakantie die we drie weken hebben volgehouden ;)
Hoe is het eerste halfjaar zakelijk gezien voor jullie verlopen?
Het eerste halfjaar stond in het teken van herontdekken. Negen jaar geleden zijn we gestart met de studio. Door ons netwerk hebben we lekker kunnen groeien. Echter zat er een plafond aan om door te zetten. We hebben de strategie strak getrokken en ons verhaal beter opgeschreven: we zijn klaar voor al het tofs wat komen gaat.
Hoe stil is het op de zaak in de zomer?
Door de effort die we aan het begin van het jaar in de studio hebben gestoken stond de telefoon/mail roodgloeiend en ging het werk hard door deze zomer. Maar ook de sollicitaties die binnen stroomden hebben best wat tijd van ons gevraagd. Dus of het stil was? Alles behalve dat!
Wat zit er allemaal in het vat voor het tweede halfjaar?
Het leven van ons verhaal. We hebben mooie merken aan ons kunnen binden, die net zoals wij geloven in onze propositie: Create tomorrow. Together.
Daarnaast willen we groeien. In de kwaliteit van ons product en in teamomvang. Check onze website voor de lopende vacatures ;)
Wat is het laatste nieuws?
We zijn met het project WTFFF!? – in samenwerking met Fonds Slachtofferhulp en Hack the Planet - genomineerd voor een Dutch Design Award. In spanning wachten wij nu af.
Daarnaast werken we aan verschillende projecten: van het ontwerpen en ontwikkelen van de grote zaal in het Natuurhistorisch Museum Rotterdam tot de identiteit en het digitaldesignsysteem van een start-up van Pon en het ontwikkelen van toffe content voor een sportmerk.
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- New Dutch Wave organiseert tour naar... 19-03-2025
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Een zorgvuldige en veilige inzet van AI
- COMMIT Health Club: 4x meer leads tegen lagere kosten
- Congreshacks: maak je event onvergetelijk
- Privacybewuste consumenten: hoogopgeleid, kapitaalkrachtig en onbereikbaar?
- Ensuring Exceptional Experiences in the Digital Contact Center