Auping brengt ode aan het hoofd
- Food-en-retail
- 28 mrt 2022 @ 12:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 mrt 2022 @ 12:55
- Sjaak Hoogkamer
De bedden- en matrassenfabrikant viert met deze campagne naar eigen zeggen ‘al het moois dat een uitgerust hoofd brengt: van een goed humeur en inspiratie tot het kunnen bieden van troost en een luisterend oor.’
Auping onderstreept daarmee naar eigen zeggen 'het belang van mentale rust - een belangrijk thema voor het bedrijf.'
De uitingen van de multimediale campagne, waarin je letterlijk ziet wat mentale rust met mensen en hun omgeving doet, verschijnen op televisie, online, op social media en in print.
Troosten en verleiden
De nieuwe merkcampagne van Auping laat zien wat een uitgerust hoofd met je doet en wat voor moois het kan brengen.
n de video ziet de kijker het achterhoofd van verschillende personen - in verschillende situaties - en vanuit dat perspectief wordt duidelijk hoe een uitgerust hoofd luistert, troost, verleidt, inspireert en verbindt.
Ine Stultjens, Hoofd Marketing & Communicatie bij Auping: ‘Bij Auping maken we de wereld mooier door rust te brengen. Een uitgerust hoofd is ontzettend belangrijk: een goede nachtrust verbetert je stemming en brengt mensen dichter bij elkaar. Rust in je kop is fijn en zorgt ervoor dat je net dat beetje extra liefde kunt geven. Slapen doe je dus niet alleen voor jezelf, ook voor elkaar. Daarom maken we mentale rust nu top of mind.’
Eigen geluiden
Onder de film klinkt volgens Stultjens het nieuwe Auping geluid, dat vanaf nu in alle radiospots en video's te horen is. ‘De tracks zijn zorgvuldig gecomponeerd, in lijn met de rust die Auping wil brengen, en is heel eigen doordat er ook geluiden uit de Auping fabriek in Deventer gebruikt zijn, zoals dat van de naaimachines in het atelier.’
'Ode aan je hoofd' is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij Cake Film & Photography en Jouke Bos Photography. Tambr is verantwoordelijk voor de sonic branding.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- René Repko tijdelijk aan het roer... 11-07-2025
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en... 11-07-2025
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees... 11-07-2025
- Louise Picquet van Kellanova:... 11-07-2025
- Snackmerk Rewind onthult maïschips... 10-07-2025
- ACM waarschuwt: winkeliers moeten... 10-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers