Auping brengt ode aan het hoofd
- Food-en-retail
- 28 mrt 2022 @ 12:55
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 28 mrt 2022 @ 12:55
- Sjaak Hoogkamer
De bedden- en matrassenfabrikant viert met deze campagne naar eigen zeggen ‘al het moois dat een uitgerust hoofd brengt: van een goed humeur en inspiratie tot het kunnen bieden van troost en een luisterend oor.’
Auping onderstreept daarmee naar eigen zeggen 'het belang van mentale rust - een belangrijk thema voor het bedrijf.'
De uitingen van de multimediale campagne, waarin je letterlijk ziet wat mentale rust met mensen en hun omgeving doet, verschijnen op televisie, online, op social media en in print.
Troosten en verleiden
De nieuwe merkcampagne van Auping laat zien wat een uitgerust hoofd met je doet en wat voor moois het kan brengen.
n de video ziet de kijker het achterhoofd van verschillende personen - in verschillende situaties - en vanuit dat perspectief wordt duidelijk hoe een uitgerust hoofd luistert, troost, verleidt, inspireert en verbindt.
Ine Stultjens, Hoofd Marketing & Communicatie bij Auping: ‘Bij Auping maken we de wereld mooier door rust te brengen. Een uitgerust hoofd is ontzettend belangrijk: een goede nachtrust verbetert je stemming en brengt mensen dichter bij elkaar. Rust in je kop is fijn en zorgt ervoor dat je net dat beetje extra liefde kunt geven. Slapen doe je dus niet alleen voor jezelf, ook voor elkaar. Daarom maken we mentale rust nu top of mind.’
Eigen geluiden
Onder de film klinkt volgens Stultjens het nieuwe Auping geluid, dat vanaf nu in alle radiospots en video's te horen is. ‘De tracks zijn zorgvuldig gecomponeerd, in lijn met de rust die Auping wil brengen, en is heel eigen doordat er ook geluiden uit de Auping fabriek in Deventer gebruikt zijn, zoals dat van de naaimachines in het atelier.’
'Ode aan je hoofd' is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Buutvrij, productiemaatschappij Cake Film & Photography en Jouke Bos Photography. Tambr is verantwoordelijk voor de sonic branding.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Plus komt met opvolger van Aftrap-commercial
- Marlboro grootste supermarktmerk
- Coca-Cola lanceert Absolut Vodka en Sprite mixdrank
- Fabulosa lanceert geparfumeerd huishoudmerk in Action
- Plus lanceert nieuw platform voor plus.nl en de app
- [RMD24] Retailmedia vragen om adequate rapportagestandaard en...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- [onderzoek] 1 op 5 consumenten vindt... 19-04-2024
- Duitse automerken tegen inmenging P... 17-04-2024
- Al meer dan 500 kinderen melden zich... 16-04-2024
- Jan Beckers van SodaStream Benelux:... 16-04-2024
- [RMD24] Retailmedia vragen om... 15-04-2024
- Plus komt met opvolger van... 13-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing