Nieuwe Limited edition Calvé Pindakaas nu met speculaas
- Food-en-retail
- 28 mei 2022 @ 15:17
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodMerken
- 28 mei 2022 @ 15:17
- Peter van Woensel Kooy
Calvé wil pindakaasliefhebbers graag een handje helpen bij het maken van bijzondere combi's en brengt een limited edition variant uit met stukjes crunchy speculaas. 'Met de nieuwe Calvé Speculaas Pindakaas kun je je volgende boterham of stukje appel een lekkere twist geven.'
De nieuwe smaak is vanaf week 21 in 2022 te koop bij de Plus, Dirk, Boon, Potiesz, Albert Heijn en Jumbo, meldt het foodmerk.
Pindakaas nu met koekjes-crunch
'Asjemenou, Pindakaas met speculaas? Zeker wel. De limited edition Pindakaas Speculaas bevat namelijk originele en heerlijke crunchy stukjes speculaas en is gemaakt van de smeuïge pindakaas van Calvé. Als dat nog niet genoeg Nederlandse trots was, doet de verpakking er wel een schepje bovenop. Je herkent de nieuwe Pindakaas Speculaas namelijk straks aan een fel rood etiket op de pot met daarop, jawel, windmolens', aldus de makers.
Ook vegans kunnen ‘m smeren
Deze variant zal ongetwijfeld veel aftrek krijgen aan de ontbijttafel, verwacht men. 'Misschien is één pot straks niet genoeg, want Calvé Speculaas Pindakaas is ook geschikt voor de vegans aan de tafel. Dat betekent dus vanaf de eerste lepel tot de pot uitschrapen, zorgeloos genieten van deze nieuwe vegan pindakaas variant.'
'Het is altijd leuk om te zien wat de fans van Calvé voor heerlijke creaties maken met pindakaas. Iedereen zet zijn zinnen op weer een andere favoriete smaakcombinatie. We hopen daarom dat men zal genieten van Calvé Speculaas Pindakaas en ‘m zal smeren (of snacken) hoe zij dat willen. Net als de klassieke Pindakaas van Calvé is deze limited edition brandstof voor grote dromen', vertelt Maikel Fontein, Product Owner Breakfast & Dressings bij Unilever.
(PvWK)
Over Calvé
Calvé is van oorsprong een Nederlands voedingsmerk waaronder het bedrijf Unilever pindakaas, mayonaise, sauzen en dressings op de markt brengt. Met vakmanschap en liefde voor pindakaas wil Calvé ook de komende 70 jaar jong en oud laten genieten van al het goede van de lekkerste en smeuïgste pindakaas. Calvé is grote supporter van sport. Iedere vier jaar introduceert Calvé de ‘wie is er niet groot mee geworden’ campagne. Wie grote dromen wil waarmaken, moet zelf een hoop drempels overwinnen. Daar komt veel kracht, toewijding en doorzettingsvermogen bij kijken. Het doel van Calvé is om brandstof te bieden voor kinderen met grote dromen. Voor meer informatie kijk hier.'
(bron: Calvé)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Unilever
- Calvé
- klassiek
- Calvé Pindakaas
- Breakfast & Dressings
- Speculaas Pindakaas
- Pindakaas
- Maikel Fontein
- dromen
- Product Owner
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn viert komst Sint met nieuwe actie
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Hema zet in op innovatie en duurzaamheid; begint programmatic...
- Albert Heijn combineert kerst en goede doel
- Black Friday groeit uit tot Black November
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 237] Patricia Douma -... 21-11-2025
- Disney heropent pop-up in Batavia... 20-11-2025
- 42 organisaties lanceren GroenGezond19-11-2025
- Hema zet duurzame beauty in de... 14-11-2025
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve... 14-11-2025
- Action breidt Europees netwerk... 14-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




