Campagne A.Vogel zet menselijk lichaam centraal
- Food-en-retail
- 15 mrt 2023 @ 16:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mrt 2023 @ 16:00
- Sjaak Hoogkamer
De eerste stap in de nieuwe positionering van A. Vogel (natuurlijke zelfzorgproducten) is een campagne rondom de kracht van het menselijke lichaam. The Valley tekent voor strategie en creatie.
‘De natuur is onze krachtigste bron, veel van wat we nodig hebben om onze gezondheid te beschermen, ondersteunen en behouden vinden we daar,’ aldus founder Alfred Vogel. De producten van A.Vogel worden ontwikkeld met zelfgekweekte planten uit eigen tuinen. Toch ervaart niet iedereen het merk als direct relevant voor zichzelf.
De nieuwe campagne herinnert mensen aan de effectiviteit die de natuur van nature bezit.
‘We claimen een domein waardoor het gebruik van natuurlijke producten bij zelfzorg klachten een logische keuze is. A.Vogel biedt hierin de beste oplossing,’ aldus Karin Peters, Manager Brand & Communicatie bij A.Vogel.
In de TVC wordt volgens de makers het menselijk lichaam op een vernieuwende manier in beeld gebracht. Dit concept is samen met regisseur Maarten Groen naar beeld vertaald. De voice-over is ingesproken door Jacqueline Govaert. Een bijzonder detail in de productie is dat er in de nieuwe ReadySet Studio's is opgenomen. Deze studio kan volgens A.Vogel de fysieke en digitale wereld verenigen. Hierdoor zijn de tuinen van A.Vogel, gelegen in de Veluwse bossen, die eerder in het jaar zijn opgenomen en de lichamen van de modellen op realistische wijze samengebracht en gepresenteerd als één natuur.
De campagne wordt vanaf 13 maart uitgerold via televisie, online video, social, point of sale en radio.
Credits
Bureau: The Valley, Gijs ten Buuren (Strategie), Michelle Quekel, Thom Rijckevorsel en Sheldon Bont (Creatie), Wouter Koot, Inanna de Cozen en Eric Smit (Productie).
Productiemaatschappij: Dppler, Maarten Groen (Regisseur).
Geluid: Heron Music
Post productie: The Compound
Klant: A.Vogel, Karin Peters (Manager Brand & Communicatie) en Karin Pelleboer (Teammanager marketing), Jimke Scholten (Commercieel Manager)
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Loetje lanceert 'Gewoon lekker vertrouwd - Sinds 1977'
- DJ ruilt hakken op beat in voor hakken in keuken
- Hornbach stuurt speelgoedbox vol tuininspiratie door het land
- Goeiezaak richt The Culinary Agency op voor horecaketens
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up in Amsterdam
- Eerste Statiegeld Retourshops open in Rotterdam en Amsterdam
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Bloomon en Fastned verrassen met... 12-05-2025
- Magnum breidt uit met utopia-smaken 09-05-2025
- Kookboek Porsche viert Nederlands... 09-05-2025
- Ben & Jerry’s opent Brookie Pop-up... 07-05-2025
- Grolsch lanceert Feestweizen voor... 07-05-2025
- TikTok-campagne Spar speelt in op... 07-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management