Campagne A.Vogel zet menselijk lichaam centraal

Campagne A.Vogel zet menselijk lichaam centraal
  • Food-en-retail
  • 15 mrt 2023 @ 16:00
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

De eerste stap in de nieuwe positionering van A. Vogel (natuurlijke zelfzorgproducten) is een campagne rondom de kracht van het menselijke lichaam. The Valley tekent voor strategie en creatie.

‘De natuur is onze krachtigste bron, veel van wat we nodig hebben om onze gezondheid te beschermen, ondersteunen en behouden vinden we daar,’ aldus founder Alfred Vogel. De producten van A.Vogel worden ontwikkeld met zelfgekweekte planten uit eigen tuinen. Toch ervaart niet iedereen het merk als direct relevant voor zichzelf.

De nieuwe campagne herinnert mensen aan de effectiviteit die de natuur van nature bezit.

‘We claimen een domein waardoor het gebruik van natuurlijke producten bij zelfzorg klachten een logische keuze is. A.Vogel biedt hierin de beste oplossing,’ aldus Karin Peters, Manager Brand & Communicatie bij A.Vogel.

In de TVC wordt volgens de makers het menselijk lichaam op een vernieuwende manier in beeld gebracht. Dit concept is samen met regisseur Maarten Groen naar beeld vertaald. De voice-over is ingesproken door Jacqueline Govaert. Een bijzonder detail in de productie is dat er in de nieuwe ReadySet Studio's is opgenomen. Deze studio kan volgens A.Vogel de fysieke en digitale wereld verenigen. Hierdoor zijn de tuinen van A.Vogel, gelegen in de Veluwse bossen, die eerder in het jaar zijn opgenomen en de lichamen van de modellen op realistische wijze samengebracht en gepresenteerd als één natuur.

De campagne wordt vanaf 13 maart uitgerold via televisie, online video, social, point of sale en radio.

 

Credits

Bureau: The Valley, Gijs ten Buuren (Strategie), Michelle Quekel, Thom Rijckevorsel en Sheldon Bont (Creatie), Wouter Koot, Inanna de Cozen en Eric Smit (Productie).

Productiemaatschappij: Dppler, Maarten Groen (Regisseur).

Geluid: Heron Music

Post productie: The Compound

Klant: A.Vogel, Karin Peters (Manager Brand & Communicatie) en Karin Pelleboer (Teammanager marketing), Jimke Scholten (Commercieel Manager)

 

 



Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken