Campagne A.Vogel zet menselijk lichaam centraal
- Food-en-retail
- 15 mrt 2023 @ 16:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 15 mrt 2023 @ 16:00
- Sjaak Hoogkamer
De eerste stap in de nieuwe positionering van A. Vogel (natuurlijke zelfzorgproducten) is een campagne rondom de kracht van het menselijke lichaam. The Valley tekent voor strategie en creatie.
‘De natuur is onze krachtigste bron, veel van wat we nodig hebben om onze gezondheid te beschermen, ondersteunen en behouden vinden we daar,’ aldus founder Alfred Vogel. De producten van A.Vogel worden ontwikkeld met zelfgekweekte planten uit eigen tuinen. Toch ervaart niet iedereen het merk als direct relevant voor zichzelf.
De nieuwe campagne herinnert mensen aan de effectiviteit die de natuur van nature bezit.
‘We claimen een domein waardoor het gebruik van natuurlijke producten bij zelfzorg klachten een logische keuze is. A.Vogel biedt hierin de beste oplossing,’ aldus Karin Peters, Manager Brand & Communicatie bij A.Vogel.
In de TVC wordt volgens de makers het menselijk lichaam op een vernieuwende manier in beeld gebracht. Dit concept is samen met regisseur Maarten Groen naar beeld vertaald. De voice-over is ingesproken door Jacqueline Govaert. Een bijzonder detail in de productie is dat er in de nieuwe ReadySet Studio's is opgenomen. Deze studio kan volgens A.Vogel de fysieke en digitale wereld verenigen. Hierdoor zijn de tuinen van A.Vogel, gelegen in de Veluwse bossen, die eerder in het jaar zijn opgenomen en de lichamen van de modellen op realistische wijze samengebracht en gepresenteerd als één natuur.
De campagne wordt vanaf 13 maart uitgerold via televisie, online video, social, point of sale en radio.
Credits
Bureau: The Valley, Gijs ten Buuren (Strategie), Michelle Quekel, Thom Rijckevorsel en Sheldon Bont (Creatie), Wouter Koot, Inanna de Cozen en Eric Smit (Productie).
Productiemaatschappij: Dppler, Maarten Groen (Regisseur).
Geluid: Heron Music
Post productie: The Compound
Klant: A.Vogel, Karin Peters (Manager Brand & Communicatie) en Karin Pelleboer (Teammanager marketing), Jimke Scholten (Commercieel Manager)
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




