Topmarketeer Hanneke Faber (Unilever) wordt ceo Logitech
- Food-en-retail
- 2 nov 2023 @ 10:30
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaBuitenland
- 2 nov 2023 @ 10:30
- Peter van Woensel Kooy
Hanneke Faber, President of Nutrition bij Unilever wereldwijd, start per 1 december 2023 als ceo bij Logitech, een Zwitserse producent van hardware. Het merk is beursgenoteerd aan zowel de Swiss Exchange als de Amerikaanse Nasdaq. Zij deelt de volgende verklaring.
'Verheugd ben ik te kunnen meedelen dat ik in dienst zal treden bij Logitech, als chief executive officer. Voel me ook vereerd om me aan te sluiten bij een bedrijf met technologie, design en merken van wereldklasse; een wereldwijde voetafdruk; met een sterke staat van dienst op het gebied van prestaties; en een diepe toewijding aan duurzaamheid.
Ik kan geen spannender moment bedenken om bij Logitech te beginnen. Macrotrends en opkomende technologieën bieden nieuwe groeimogelijkheden op het gebied van hybride werk, videoconferenties, gaming en streaming. Ik kijk ernaar uit om samen te werken met de getalenteerde mensen van Logitech en het bedrijf naar nieuwe hoogten te brengen. Als CEO zal ik in eerste instantie werken op het hoofdkantoor van het bedrijf in Zwitserland, voordat ik in 2024 naar Silicon Valley verhuis.
Bedankt Wendy Becker en het Logitech Board, voor jullie vertrouwen en warme welkom. Bedankt, Guy Gecht en het Logitech-team, voor jullie sterke leiderschap tijdens Guy's tijd als interim-CEO. En bedankt, team Unilever Nutrition/F&R, voor een geweldige run samen sinds 2019. Vaarwel - Ik weet dat jullie altijd een force for good in food zullen zijn.'
Hanneke Faber
Lees ook: [column] Hanneke Faber (president Nutrition Unilever) over Davos 2023
En: [longread] Op bezoek bij Unilevers nieuwe 'Hive' Food Innovation Center
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- producent
- Wendy Becker
- Logitech Board
- Hanneke Faber
- Swiss Exchange
- Hive
- force for good
- beursgenoteerd
- Unilever
- P&G
- Silicon Valley
- marketing
- President of Nutrition
- Zwitserland
- merk
- food
- hardware
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- Dijkhuizen aan marketingroer McDonald's - start nieuwe CMO in...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- [column] The most terrible time of the year
- [column] Upfront: Het toppunt van #omdenken op 80m2
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Lidl verrast met sterrestaurant voor... 19-12-2025
- Horecava Trendrapport 2026 schetst... 18-12-2025
- [onderzoek] Kerst 2025: Lidl in... 17-12-2025
- Heineken daagt voice note-cultuur uit17-12-2025
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




