Sanne Groot Koerkamp hoofdredacteur Quest
- Media
- 21 jul 2017 @ 08:20
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - Tijdschriften
- 21 jul 2017 @ 08:20
- Redactie Media
G+J Media heeft Sanne Groot Koerkamp benoemd tot hoofdredacteur van braintainment mediamerk Quest. Zij was tot op heden adjunct-hoofdredacteur van LINDA. en hoofdredacteur van LINDA.meiden. Daarvoor was zij hoofdredacteur van GLAMOUR. Groot Koerkamp volgt Thomas Hendriks op, die eerder werd benoemd als gedelegeerd producent bij RTL Boulevard en RTL Late Night.
Thomas Hendriks: 'Quest heeft met Sanne de ideale hoofdredacteur gevonden om het merk de komende jaren verder uit te bouwen. Ze kan, net als ik al die jaren heb gedaan, steunen op het talent, de kennis en de inzet van het team.'
Sanne Groot Koerkamp: 'Tot mijn grote spijt heb ik moeten ontdekken dat ik mijn commerciële vaardigheden en ambities slechts ten dele benut binnen mijn huidige functies, die erg inhoudelijk van aard zijn. Daarom heb ik besloten te vertrekken bij LINDA. Ik ben heel dankbaar dat ik met zulke extreem getalenteerde mensen heb mogen werken. Een speciale dank voor Linda de Mol, Jildou van der Bijl en Mariëlle Arts voor het vertrouwen in mij. Dat zal ik nooit vergeten.'
Groot Koerkamp: 'Het is een grote eer om het grootste braintainment merk van Nederland te mogen gaan leiden. De missie: mensen op een leuke manier wijzer maken, spreekt mij persoonlijk erg aan. Ik verheug me er dan ook enorm op om dit al zeer innovatieve merk de komende jaren nog verder uit te bouwen. Uiteraard samen met het geweldig leuke en ervaren team dat er zit.'
Corine d’Haans, CEO G+J Media: 'Ik ben verheugd dat Sanne de uitdaging aangaat om het succes van Quest voort te zetten. Haar talent en drive, haar kennis van de lezersmarkt en advertentiepartners en haar neus voor commerciële mogelijkheden van print tot digitaal zijn de ingrediënten voor succes waarmee Quest zijn leidende positie als multimediaal braintainment merk verder gaat uitbouwen. Ik vind het erg jammer dat Thomas Hendriks ons verlaat, maar ben hem enorm dankbaar voor de geweldige ontwikkeling van Quest die hij de afgelopen zeven jaar in gang heeft gezet. Ik wens Thomas veel succes bij zijn nieuwe werkgever. En ik wens Sanne alle succes bij Quest.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

