Compendium Geneeskunde lanceert fysieke doktersglossy
- Media
- 5 aug 2021 @ 07:17
- Link
-
Ryan Baij
Allround Redacteur
BBP Media - TijdschriftenPrint
- 5 aug 2021 @ 07:17
- Ryan Baij
Compendium Geneeskunde lanceert voor het eerst een fysieke doktersglossy tijdens de introductieweken Geneeskunde op de universiteiten in Nederland.
De fysieke exemplaren zullen onder meer worden weggegeven als cadeautje in de goodiebags van de introductieweken. De fysieke exemplaren zullen onder meer worden weggegeven als cadeautje in de goodiebags van de introductieweken.
Het zomerboek voor medische professionals staat vol met interviews, puzzels en kleurplaten. De doktersglossy is gevuld met de laatste onderzoeken en ervaringen rondom werken als coassistent, het doktershandschrift en er is een interview met een arts in Afrika: Nathasja van Leeuwen. Ook is er een nieuwe rubriek toegevoegd met ‘lockdown confessions’, waarin diverse herkenbare bloopers zijn opgenomen en worden podcast- en boekentips gegeven.
In 2020 kwam Compendium Geneeskunde al met een digitaal zomer- en winterboek voor zorgprofessionals. Het eerdere digitale concept werd enthousiast ontvangen door medische professionals en geneeskundestudenten. De digitale glossy’s werden meer dan zesduizend keer gedownload. ‘Omdat de glossy’s echt populair zijn, wilden we dit jaar naast de digitale editie ook een fysiek exemplaar uitbrengen’, vertellen Veerle Smit en Romée Snijders, founders van Compendium Geneeskunde.
Het oorspronkelijke idee voor een zomerboek kwam van het team van Compendium Geneeskunde. Zij bedachten een soort Tina Zomerboek maar dan voor zorgprofessionals. Na de digitale zomer- en winterboeken van vorig jaar, volgt nu het eerste fysieke zomerboek. Het team van Compendium Geneeskunde heeft er samen met partners hard aan gewerkt en is er trots op. Er wordt nagedacht om komende winter een volgende fysieke glossy uit te brengen
-
Ryan Baij
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
- Cupra en Audio Obscura onthullen 'Behind The Pulse'
Laatste Nieuws
- NDP Nieuwsmedia stelt bescherming... 09-07-2025
- Cupra en Audio Obscura onthullen... 08-07-2025
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers