LOF-prijs: Nursing verslaat Adformatie
- Media
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversJournalistiekAwardsMedia
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Jeroen Mirck
Vaktitel Nursing is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019. Aan deze uitgeefprijs is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.
'Voor verpleegkundigen is Nursing onmisbaar', zo citeerde Annemarie Jorritsma, voorzitter van het LOF College, donderdag tijdens de uitreiking in het Amsterdamse Volkshotel uit het juryrapport.
'Nursing maakt hét verschil voor de persoonlijke professionele ontwikkeling van verpleegkundigen, verbindt de lezers, reflecteert op beroepsinhoud en vakuitoefening, neemt waar nodig politiek stelling, informeert over voor de zorg relevante maatschappelijke ontwikkelingen, heeft oog voor de emotionele kant van het beroep en laat de lezers aan het woord.'
Eveneens genomineerd voor de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 waren Adformatie (Sijthoff Media), Cobouw (Vakmedianet) en Renda, een uitgave van Aeneas Media.
De LOFonderscheiding voor Vakinformatie is een prijs voor producten, diensten, oeuvres, portfolio’s en merken voor vakinformatieve, wetenschappelijke en professionele media.
Het LOF College wordt voorgezeten door Annemarie Jorritsma, lid van de Eerste Kamer, politica en bestuurder. De andere leden zijn Michiel Bicker Caarten (mediaspecialist en auteur), Bart Brouwers (hoogleraar aan RU Groningen en media-ondernemer), Jeroen van Erp (hoogleraar TU Delft en oprichter van designbureau Fabrique), Valerie Frissen (hoogleraar Universiteit van Leiden, directeur SIDN-fonds), Dries van Ingen (voormalig directeur Boom Uitgevers), Kitty Koelemeijer (hoogleraar Nyenrode Business Universiteit), Sandra Kroon (management-consultant) en Geert Noorman, namens Stichting LOF.
De LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Branchevereniging Media voor Vak en Wetenschap (MVW).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van kleine gebaren in nieuwe...
- Ad Alliance breidt Total Video-innovaties verder uit met HBO...
- Nieuw retailmedia-format brengt merken dichter bij consument
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
Laatste Nieuws
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

