LOF-prijs: Nursing verslaat Adformatie
- Media
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversJournalistiekAwardsMedia
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Jeroen Mirck
Vaktitel Nursing is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019. Aan deze uitgeefprijs is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.
'Voor verpleegkundigen is Nursing onmisbaar', zo citeerde Annemarie Jorritsma, voorzitter van het LOF College, donderdag tijdens de uitreiking in het Amsterdamse Volkshotel uit het juryrapport.
'Nursing maakt hét verschil voor de persoonlijke professionele ontwikkeling van verpleegkundigen, verbindt de lezers, reflecteert op beroepsinhoud en vakuitoefening, neemt waar nodig politiek stelling, informeert over voor de zorg relevante maatschappelijke ontwikkelingen, heeft oog voor de emotionele kant van het beroep en laat de lezers aan het woord.'
Eveneens genomineerd voor de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 waren Adformatie (Sijthoff Media), Cobouw (Vakmedianet) en Renda, een uitgave van Aeneas Media.
De LOFonderscheiding voor Vakinformatie is een prijs voor producten, diensten, oeuvres, portfolio’s en merken voor vakinformatieve, wetenschappelijke en professionele media.
Het LOF College wordt voorgezeten door Annemarie Jorritsma, lid van de Eerste Kamer, politica en bestuurder. De andere leden zijn Michiel Bicker Caarten (mediaspecialist en auteur), Bart Brouwers (hoogleraar aan RU Groningen en media-ondernemer), Jeroen van Erp (hoogleraar TU Delft en oprichter van designbureau Fabrique), Valerie Frissen (hoogleraar Universiteit van Leiden, directeur SIDN-fonds), Dries van Ingen (voormalig directeur Boom Uitgevers), Kitty Koelemeijer (hoogleraar Nyenrode Business Universiteit), Sandra Kroon (management-consultant) en Geert Noorman, namens Stichting LOF.
De LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Branchevereniging Media voor Vak en Wetenschap (MVW).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
- Warc Media 100: 'Gebruik van partnerships vergroot impact op...
Laatste Nieuws
- MamaMagazine.nl nieuwe aanwinst... 29-03-2024
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing