LOF-prijs: Nursing verslaat Adformatie
- Media
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - UitgeversJournalistiekAwardsMedia
- 1 feb 2019 @ 23:15
- Jeroen Mirck
Vaktitel Nursing is uitgeroepen tot winnaar van de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019. Aan deze uitgeefprijs is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.
'Voor verpleegkundigen is Nursing onmisbaar', zo citeerde Annemarie Jorritsma, voorzitter van het LOF College, donderdag tijdens de uitreiking in het Amsterdamse Volkshotel uit het juryrapport.
'Nursing maakt hét verschil voor de persoonlijke professionele ontwikkeling van verpleegkundigen, verbindt de lezers, reflecteert op beroepsinhoud en vakuitoefening, neemt waar nodig politiek stelling, informeert over voor de zorg relevante maatschappelijke ontwikkelingen, heeft oog voor de emotionele kant van het beroep en laat de lezers aan het woord.'
Eveneens genomineerd voor de LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 waren Adformatie (Sijthoff Media), Cobouw (Vakmedianet) en Renda, een uitgave van Aeneas Media.
De LOFonderscheiding voor Vakinformatie is een prijs voor producten, diensten, oeuvres, portfolio’s en merken voor vakinformatieve, wetenschappelijke en professionele media.
Het LOF College wordt voorgezeten door Annemarie Jorritsma, lid van de Eerste Kamer, politica en bestuurder. De andere leden zijn Michiel Bicker Caarten (mediaspecialist en auteur), Bart Brouwers (hoogleraar aan RU Groningen en media-ondernemer), Jeroen van Erp (hoogleraar TU Delft en oprichter van designbureau Fabrique), Valerie Frissen (hoogleraar Universiteit van Leiden, directeur SIDN-fonds), Dries van Ingen (voormalig directeur Boom Uitgevers), Kitty Koelemeijer (hoogleraar Nyenrode Business Universiteit), Sandra Kroon (management-consultant) en Geert Noorman, namens Stichting LOF.
De LOF-onderscheiding voor Vakinformatie 2019 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Branchevereniging Media voor Vak en Wetenschap (MVW).
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
- Donald Duck blijft populairste mediamerk onder kinderen
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Nederlandse media lanceren... 18-09-2025
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes