Netflix gooit roet in het eten
- Media
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Lucas Boon
In een denkbeeldige outdoorcampagne raadt Netflix mensen aan thuis te blijven tijdens de coronacrisis. Het idee: wie zich toch buiten waagt, kan zomaar tegen een outdoor-uiting van de streamingdienst aanlopen en van een koude kermis thuiskomen.
Zo verklapt Netflix hoe populaire series als Narcos, Stranger Things en Love Is Blind aflopen. De fake online uitingen zijn ontworpen door de studenten Seine Kongruangkit en Matithorn Prachuabmoh uit Berlijn, met als uiteindelijk doel om mensen vooral thuis te laten blijven en zodoende verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Bekijk enkele uitingen hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- CMO Dennis van den Berg (Talpa): Onze marketingstrategie is...
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- [column] Top 5-TikTok-trends: experts van likmevestje, lekker...
- Onderzoek: mediamerk van invloed op perceptie adverterend merk
- BNR keert terug naar eigen studio
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Kabinet wil concessie NPO met twee... 29-03-2024
- Top-100 Adverteerders 2023: Radio en... 28-03-2024
- CMO Dennis van den Berg (Talpa):... 26-03-2024
- TikTok lanceert Jeugdraad 26-03-2024
- Onderzoek: mediamerk van invloed op... 22-03-2024
- BNR keert terug naar eigen studio22-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing