Netflix gooit roet in het eten
- Media
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Lucas Boon
In een denkbeeldige outdoorcampagne raadt Netflix mensen aan thuis te blijven tijdens de coronacrisis. Het idee: wie zich toch buiten waagt, kan zomaar tegen een outdoor-uiting van de streamingdienst aanlopen en van een koude kermis thuiskomen.
Zo verklapt Netflix hoe populaire series als Narcos, Stranger Things en Love Is Blind aflopen. De fake online uitingen zijn ontworpen door de studenten Seine Kongruangkit en Matithorn Prachuabmoh uit Berlijn, met als uiteindelijk doel om mensen vooral thuis te laten blijven en zodoende verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Bekijk enkele uitingen hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation