Netflix gooit roet in het eten
- Media
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Outdoor
- 27 mrt 2020 @ 10:47
- Lucas Boon
In een denkbeeldige outdoorcampagne raadt Netflix mensen aan thuis te blijven tijdens de coronacrisis. Het idee: wie zich toch buiten waagt, kan zomaar tegen een outdoor-uiting van de streamingdienst aanlopen en van een koude kermis thuiskomen.
Zo verklapt Netflix hoe populaire series als Narcos, Stranger Things en Love Is Blind aflopen. De fake online uitingen zijn ontworpen door de studenten Seine Kongruangkit en Matithorn Prachuabmoh uit Berlijn, met als uiteindelijk doel om mensen vooral thuis te laten blijven en zodoende verdere verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Bekijk enkele uitingen hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Rapper Krulle lanceert... 03-12-2025
- Omnicom en IPG vormen nieuw... 03-12-2025
- DPG Media start geïntegreerde... 02-12-2025
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

