Anti-Verkoeijen column zet kwaad bloed maar deert DJ niet

Anti-Verkoeijen column zet kwaad bloed maar deert DJ niet
  • Media
  • 19 jan 2021 @ 11:39
  • 16648 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • MarketingRadio

Een column over radio-DJ’s en in het bijzonder 3FM-dj Rámon Verkoeijen heeft veel kwaad bloed gezet in radioland.

Ruud de Langen schreef op Adformatie, venijnig zoals hij wel vaker pent: 'De radio-DJ van weleer is morsdood.' De creatief directeur van Talpa Network 'die afgelopen oktober 2020 zelf weg moest', voegt daaraan toe: 'En hij heet Rámon Verkoeijen'.

Er kwam meteen veel kritiek op de column via sociale media, zo pikte Radiofreak.nl op. Radio 2-dj Wouter van der Goes schreef bijvoorbeeld: 'Even opnemen voor fijne buurman van 3FM. Vermoedelijk is de schrijver van column gefrustreerde DJ. Ach gossie. Was hij tot zijn ontslag niet de "creatieve" tv chef van Talpa? Waar hij oude programma’s weer terughaalde en bestaande formules kapot maakte? Dat zou iets verklaren.'

Verkoeijen zelf in een reactie: 'Deze column doet me gelukkig echt niets. Alle lieve reacties die het oplevert daarentegen wel! Dank voor alle mooie woorden die aan mij gericht zijn en vooral dank voor alle liefde voor radio en alle talenten die erbij komen kijken. Good to be back!'

Lees hier verder.

(PvWK, bron: Radiofreak.nl, foto: Pexels / Gratisography)

Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken