Anti-Verkoeijen column zet kwaad bloed maar deert DJ niet
- Media
- 19 jan 2021 @ 11:39
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingRadio
- 19 jan 2021 @ 11:39
- Peter van Woensel Kooy
Een column over radio-DJ’s en in het bijzonder 3FM-dj Rámon Verkoeijen heeft veel kwaad bloed gezet in radioland.
Ruud de Langen schreef op Adformatie, venijnig zoals hij wel vaker pent: 'De radio-DJ van weleer is morsdood.' De creatief directeur van Talpa Network 'die afgelopen oktober 2020 zelf weg moest', voegt daaraan toe: 'En hij heet Rámon Verkoeijen'.
Er kwam meteen veel kritiek op de column via sociale media, zo pikte Radiofreak.nl op. Radio 2-dj Wouter van der Goes schreef bijvoorbeeld: 'Even opnemen voor fijne buurman van 3FM. Vermoedelijk is de schrijver van column gefrustreerde DJ. Ach gossie. Was hij tot zijn ontslag niet de "creatieve" tv chef van Talpa? Waar hij oude programma’s weer terughaalde en bestaande formules kapot maakte? Dat zou iets verklaren.'
Verkoeijen zelf in een reactie: 'Deze column doet me gelukkig echt niets. Alle lieve reacties die het oplevert daarentegen wel! Dank voor alle mooie woorden die aan mij gericht zijn en vooral dank voor alle liefde voor radio en alle talenten die erbij komen kijken. Good to be back!'
Lees hier verder.
(PvWK, bron: Radiofreak.nl, foto: Pexels / Gratisography)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Rámon Verkoeijen'.
- creatief directeur
- 3FM
- sociale media
- column
- kwaad bloed
- Ruud de Langen
- BNN Vara
- column
- buurman
- morsdood
- kritiek
- opnemen
- Wouter van der Goes
- Adfo
- radio
- dj
- Radio 2
- radio dj van weleer
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- KPN en S10 starten campagne tegen online buitensluiten Kom...
- De Telegraaf bereikt zakelijke topbeslissers
- Ook Prime Video brengt Premier League naar Nederland
- Onderzoek: Papieren folder blijft massaal gelezen in Nederland
- TV-reclamemarkt daalt met 8,1%
- [column] GenZ en de power van Cutenessmarketing
Laatste Nieuws
- FD zet roze kleur centraal in nieuwe... 15-09-2025
- KPN en S10 starten campagne tegen... 12-09-2025
- Donald Duck blijft populairste... 11-09-2025
- Ook Prime Video brengt Premier... 10-09-2025
- De Telegraaf bereikt zakelijke... 08-09-2025
- Onderzoek: Papieren folder blijft... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes