Radio 10 zet 'de 10' centraal in nieuwe campagne
- Media
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Radio 10 draait om 'het cijfer 10', dat centraal in het leven van de luisteraar moet staan. Ook presenteert het radiostation zijn nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network.
In de tv-commercial zien we 'de 10' in de ochtend, op de werkplek, een zonnig terras en op de Scheveningse Pier. Ook komen de dj’s van het radiostation in de commercial voorbij. De campagne wordt verder uitgerold in print, outdoor en online, waarin tevens de nieuwe huisstijl terug te vinden is. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’, aldus het radiostation.
Caroline Will, brand director radio bij Talpa Network, zegt: 'We willen Radio 10 met deze campagne in zijn volle kracht laten zien. Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen.'
Wouter van der Pauw, creatief directeur bij Het Bureau, vult aan: 'Door de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier in de campagne te verwerken, hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om hiermee aan de slag te gaan.'
Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- ACM akkoord met overname RTL Nederland door DPG Media
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna en De Smurfen zet...
- Mediahuis geeft abonnees van 9 regionale dagbladen toegang tot...
- BBC Studios leidt wereldwijd op YouTube en TikTok
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’ blijft ijzersterk
Laatste Nieuws
- Mediahuis geeft abonnees van 9... 04-07-2025
- BBC Studios leidt wereldwijd op... 04-07-2025
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers