Radio 10 zet 'de 10' centraal in nieuwe campagne

- Media
- 20 apr 2021 @ 09:27
- 26403 x gelezen
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 20 apr 2021 @ 09:27
- 26403 x gelezen
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Radio 10 draait om 'het cijfer 10', dat centraal in het leven van de luisteraar moet staan. Ook presenteert het radiostation zijn nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network.
In de tv-commercial zien we 'de 10' in de ochtend, op de werkplek, een zonnig terras en op de Scheveningse Pier. Ook komen de dj’s van het radiostation in de commercial voorbij. De campagne wordt verder uitgerold in print, outdoor en online, waarin tevens de nieuwe huisstijl terug te vinden is. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’, aldus het radiostation.
Caroline Will, brand director radio bij Talpa Network, zegt: 'We willen Radio 10 met deze campagne in zijn volle kracht laten zien. Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen.'
Wouter van der Pauw, creatief directeur bij Het Bureau, vult aan: 'Door de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier in de campagne te verwerken, hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om hiermee aan de slag te gaan.'
Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Witzenhausen lid MMA07-07-2022
- Bolletje kiest Havas voor... 07-07-2022
- 'Helft Nederlanders is tv anders... 06-07-2022
- Advies: omroepbestel verouderd,... 05-07-2022
- Top 40 blijft tot einde decennium... 04-07-2022
- Inschrijving Mercurs geopend04-07-2022
MarketingTribune Events
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 1nov 2022
Dutch Podcast Conference