Radio 10 zet 'de 10' centraal in nieuwe campagne
- Media
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Radio 10 draait om 'het cijfer 10', dat centraal in het leven van de luisteraar moet staan. Ook presenteert het radiostation zijn nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network.
In de tv-commercial zien we 'de 10' in de ochtend, op de werkplek, een zonnig terras en op de Scheveningse Pier. Ook komen de dj’s van het radiostation in de commercial voorbij. De campagne wordt verder uitgerold in print, outdoor en online, waarin tevens de nieuwe huisstijl terug te vinden is. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’, aldus het radiostation.
Caroline Will, brand director radio bij Talpa Network, zegt: 'We willen Radio 10 met deze campagne in zijn volle kracht laten zien. Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen.'
Wouter van der Pauw, creatief directeur bij Het Bureau, vult aan: 'Door de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier in de campagne te verwerken, hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om hiermee aan de slag te gaan.'
Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Tv-reclames 2023: bestedingen lineaire tv dalen, bestedingen...
- Schermtijd februari vrijwel gelijk gebleven
- [column] Top 5-TikTok-trends: Europapa, brommers kiekn en hou...
- Marketeer, omarm de feministische agenda in reclame!
- Brandreview non-alcoholische drankjes: kenniswebinar op 19...
- Procter leidt nieuwe Top-100 Adverteerders
Laatste Nieuws
- Tv-reclames 2023: bestedingen... 12-03-2024
- Brandreview non-alcoholische... 12-03-2024
- Schermtijd februari vrijwel gelijk... 08-03-2024
- Quest viert 20-jarig bestaan met... 01-03-2024
- Week Zonder Vlees & Zuivel lanceert... 29-02-2024
- Abovo, gouden partner RMD: Wij... 24-02-2024
MarketingTribune Events
- 19mrt 2024
Branded Content Event
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing