Radio 10 zet 'de 10' centraal in nieuwe campagne

  • Media
  • 20 apr 2021 @ 09:27
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRadio

De nieuwe campagne van Radio 10 draait om 'het cijfer 10', dat centraal in het leven van de luisteraar moet staan. Ook presenteert het radiostation zijn nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network.

In de tv-commercial zien we 'de 10' in de ochtend, op de werkplek, een zonnig terras en op de Scheveningse Pier. Ook komen de dj’s van het radiostation in de commercial voorbij. De campagne wordt verder uitgerold in print, outdoor en online, waarin tevens de nieuwe huisstijl terug te vinden is. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’, aldus het radiostation.

Caroline Will, brand director radio bij Talpa Network, zegt: 'We willen Radio 10 met deze campagne in zijn volle kracht laten zien. Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen.'

Wouter van der Pauw, creatief directeur bij Het Bureau, vult aan: 'Door de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier in de campagne te verwerken, hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om hiermee aan de slag te gaan.'

Bekijk ‘m hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken