Radio 10 zet 'de 10' centraal in nieuwe campagne
- Media
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 20 apr 2021 @ 09:27
- Lucas Boon
De nieuwe campagne van Radio 10 draait om 'het cijfer 10', dat centraal in het leven van de luisteraar moet staan. Ook presenteert het radiostation zijn nieuwe huisstijl. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met Het Bureau van Talpa Network.
In de tv-commercial zien we 'de 10' in de ochtend, op de werkplek, een zonnig terras en op de Scheveningse Pier. Ook komen de dj’s van het radiostation in de commercial voorbij. De campagne wordt verder uitgerold in print, outdoor en online, waarin tevens de nieuwe huisstijl terug te vinden is. De ‘1’ uit het logo vormt samen met alledaagse momenten en ronde voorwerpen de herkenbare ‘10’, aldus het radiostation.
Caroline Will, brand director radio bij Talpa Network, zegt: 'We willen Radio 10 met deze campagne in zijn volle kracht laten zien. Of je er nu mee opstaat, tijdens het werk of onderweg, de campagne laat zien dat wij als zender perfect in het dagelijkse leven van de luisteraar passen.'
Wouter van der Pauw, creatief directeur bij Het Bureau, vult aan: 'Door de branding van Radio 10 op een natuurlijke manier in de campagne te verwerken, hebben we de emotie die zo belangrijk is voor een radiozender weten te behouden. Als intern bureau hebben we de volledige vrijheid gekregen om hiermee aan de slag te gaan.'
Bekijk ‘m hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes