Libelle lanceert eerste digitale magazine

Libelle lanceert eerste digitale magazine
  • Media
  • 8 jul 2021 @ 10:01
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Tijdschriften

Libelle lanceerde deze week een app, een vernieuwde site en haar eerste digitale magazine. Daarnaast breidt Libelle ook uit met nieuwe content zoals de podcast ‘De Vagina Dialogen’.

In de nieuwe app zijn alle artikelen en rubrieken uit het weekblad opgenomen, aangevuld met extra’s zoals exclusieve content, video’s, vervolgverhalen en podcasts.  

Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle: ‘Een digitaal magazine was tot nu toe een functioneel product: veelal een pdf van de printversie. Dat moest echt anders. Met de nieuwe Libelle-app zijn we erin geslaagd om de optimale mix van vormgeving, content en inspiratie te realiseren. Lezeressen gaan hier het vertrouwde ‘printgevoel’ in terugvinden, maar nu met meer mogelijkheden.’

Ook gaat het blad video’s aanbieden met kooktips van Yvette van Boven en BN’ers die worden geïnterviewd door Iris van Lunenburg. De app met alle kersverse content kan iedereen downloaden via de stores van Android of Apple.  

 

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken