ManpowerGroup lanceert '17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen'
- Online
- 23 jan 2017 @ 16:26
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WebsiteStorytelling
- 23 jan 2017 @ 16:26
- Redactie Online
ManpowerGroup lanceert de campagne ’17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen’. Op www.17miljoentalenten.nl deelt ManpowerGroup verhalen van uiteenlopende mensen over ontwikkeling en werk. Met dit langlopende initiatief biedt ManpowerGroup met optimistische verhalen inspiratie en herkenning voor iedereen in Nederland en nodigt uit te ontdekken hoe iedereen met zijn of haar talent een bijdrage levert aan onze samenleving.
Op de website worden regelmatig verhalen gedeeld van heel veel verschillende mensen over ontwikkeling. In 2017 zullen er wekelijks nieuwe verhalen worden gepubliceerd. “Over hoe moeilijk het soms is, het harde werken, zoeken, vallen opstaan en weer opnieuw beginnen. Maar ook over de balans zoeken tussen het volgen van je passie en iets doen waar je je rekeningen van kunt betalen”, aldus José Brenninkmeijer, Commercieel en Operationeel Directeur van ManpowerGroup Nederland.
Wereld van werk in beeld gebracht
Afgelopen week op het World Economic Forum werd binnen het centrale thema ‘Responsible and Responsive leadership’ het belang van de thematiek door ManpowerGroup nogmaals onderstreept. “Bedrijven moeten zich continu afvragen of ze wendbaar genoeg zijn om te kunnen blijven bestaan en te concurreren in hun markt, en welk talent ze daarvoor nodig hebben”, aldus Brenninkmeijer. ‘Tegelijkertijd is jezelf blijven ontwikkelen en aanpassen aan de snel veranderende wereld van werk noodzakelijk én een van de grootse uitdagingen op het gebied van werk.’ De website, een langlopend initiatief omdat je tenslotte ook een leven lang werk en leert, geeft die uitdaging letterlijk een gezicht.
Iedereen heeft talent
‘Iedereen heeft talent en wij zijn er expliciet voor iedereen die daar werk van wil maken. Of je nu directeur bent van een multinational, een pas afgestudeerde IT’er, procesoperator, stagiair of even zonder werk zit. Iedereen heeft iets wat hij goed kan. Wij focussen ons op het klaarmaken van mensen voor de arbeidsmarkt en zorgen ervoor dat ze relevant blijven.’
Want talent betekent volgens Brenninkmeijer werk aan de winkel. Om succesvol aan het werk te blijven of te komen is ontwikkeling en het leren van nieuwe vaardigheden essentieel. “Juist in deze tijd, waarin er zo veel verandert als het gaat om werk, er nieuwe vaardigheden worden gevraagd en nieuwe beroepen ontstaan. Dan is het belangrijk om open te staan voor ontwikkeling, en er zeker niet voor weg te lopen. En precies dat willen we met dit initiatief overbrengen, en wij willen iedereen hierbij ondersteunen.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- www.17miljoentalenten.nl
- 17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen
- Manpower
- José Brenninkmeijer
- iedereen heeft talent
- ManpowerGroup Nederland
- ManpowerGroup
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- KLM bereikt 6,3 miljoen klanten met... 13-09-2025
- Kaart wint van appje bij verjaardagen12-09-2025
- NS Stations lanceert game met... 08-09-2025
- TikTok bereikt 200 miljoen Europese... 05-09-2025
- Etos viert 100.000 volgers met... 29-08-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes