ManpowerGroup lanceert '17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen'
- Online
- 23 jan 2017 @ 16:26
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WebsiteStorytelling
- 23 jan 2017 @ 16:26
- Redactie Online
ManpowerGroup lanceert de campagne ’17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen’. Op www.17miljoentalenten.nl deelt ManpowerGroup verhalen van uiteenlopende mensen over ontwikkeling en werk. Met dit langlopende initiatief biedt ManpowerGroup met optimistische verhalen inspiratie en herkenning voor iedereen in Nederland en nodigt uit te ontdekken hoe iedereen met zijn of haar talent een bijdrage levert aan onze samenleving.
Op de website worden regelmatig verhalen gedeeld van heel veel verschillende mensen over ontwikkeling. In 2017 zullen er wekelijks nieuwe verhalen worden gepubliceerd. “Over hoe moeilijk het soms is, het harde werken, zoeken, vallen opstaan en weer opnieuw beginnen. Maar ook over de balans zoeken tussen het volgen van je passie en iets doen waar je je rekeningen van kunt betalen”, aldus José Brenninkmeijer, Commercieel en Operationeel Directeur van ManpowerGroup Nederland.
Wereld van werk in beeld gebracht
Afgelopen week op het World Economic Forum werd binnen het centrale thema ‘Responsible and Responsive leadership’ het belang van de thematiek door ManpowerGroup nogmaals onderstreept. “Bedrijven moeten zich continu afvragen of ze wendbaar genoeg zijn om te kunnen blijven bestaan en te concurreren in hun markt, en welk talent ze daarvoor nodig hebben”, aldus Brenninkmeijer. ‘Tegelijkertijd is jezelf blijven ontwikkelen en aanpassen aan de snel veranderende wereld van werk noodzakelijk én een van de grootse uitdagingen op het gebied van werk.’ De website, een langlopend initiatief omdat je tenslotte ook een leven lang werk en leert, geeft die uitdaging letterlijk een gezicht.
Iedereen heeft talent
‘Iedereen heeft talent en wij zijn er expliciet voor iedereen die daar werk van wil maken. Of je nu directeur bent van een multinational, een pas afgestudeerde IT’er, procesoperator, stagiair of even zonder werk zit. Iedereen heeft iets wat hij goed kan. Wij focussen ons op het klaarmaken van mensen voor de arbeidsmarkt en zorgen ervoor dat ze relevant blijven.’
Want talent betekent volgens Brenninkmeijer werk aan de winkel. Om succesvol aan het werk te blijven of te komen is ontwikkeling en het leren van nieuwe vaardigheden essentieel. “Juist in deze tijd, waarin er zo veel verandert als het gaat om werk, er nieuwe vaardigheden worden gevraagd en nieuwe beroepen ontstaan. Dan is het belangrijk om open te staan voor ontwikkeling, en er zeker niet voor weg te lopen. En precies dat willen we met dit initiatief overbrengen, en wij willen iedereen hierbij ondersteunen.'
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- José Brenninkmeijer
- ManpowerGroup
- 17 miljoen talenten 17 miljoen verhalen
- www.17miljoentalenten.nl
- Manpower
- ManpowerGroup Nederland
- iedereen heeft talent
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit zien met campagne Niet...
- [column] Amazon belooft poort richting wereldtoneel te openen...
- Albert Heijn maakt AH App meertalig met hulp van AI
- Just speelt in op jongerencultuur met campagne ‘moetje of wilje’
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de basis is van digitale...
- Inter Milan introduceert digitaal loyaliteitsplatform Interista
Laatste Nieuws
- Just speelt in op jongerencultuur... 12-11-2025
- Waarom e-mailmarketing nog steeds de... 12-11-2025
- Inter Milan introduceert digitaal... 12-11-2025
- Albert Heijn maakt AH App meertalig... 06-11-2025
- Transavia laat nieuwe merkidentiteit... 04-11-2025
- [column] Amazon belooft poort... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

