Feyenoord en Jumbo organiseren Droomdag

Feyenoord en Jumbo organiseren Droomdag
  • Sponsoring
  • 18 sep 2018 @ 10:56
  • 16690 x gelezen
  • Link
  • Redactie Sponsoring
    Redactie Sponsoring

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenActiesSportmarketingVoetbal

Jumbo Supermarkten start een regionale spaaractie samen met Feyenoord. Jonge fans maken bovendien kans op een Droomdag bij de Rotterdamse voetbalclub.

Feyenoord-supporters hebben de komende maanden extra reden om naar Jumbo te gaan. Bij 49 winkels in en rondom Rotterdam, Dordrecht, Gouda en Roosendaal kunnen zij sparen voor stickers van hun Feyenoord-helden en hiermee een compleet Droomalbum volplakken. Kleine fans maken bovendien kans op een Droomdag bij de Rotterdamse voetbalclub.

Tijdens deze Droomdag kruipen kinderen in de huid van een Feyenoorder, ontdekken de geheimen van De Kuip en ontvangen een origineel tenue en trainingspak. 

De komende weken staan 49 Jumbo winkels in het teken van Feyenoord. Bij elke tien euro aan boodschappen ontvangen klanten bij deelnemende winkels drie Feyenoord stickers. De 168 verschillende stickers kunnen worden verzameld in het Feyenoord Droomalbum dat verkrijgbaar is voor 1,99 euro.

Droomdag

Op een aantal stickers staat op de achterkant een unieke code, waarmee klanten hun (klein)zoon of (klein)dochter online kunnen aanmelden om kans te maken op de Droomdag. Hiervoor dienen zij een foto te uploaden waarop te zien is dat hun zoon of dochter groot supporter van Feyenoord is. De vijf meest originele inzendingen per winkel winnen een deelname aan deze dag.

De spaaractie loopt van woensdag 19 september tot en met dinsdag 13 november 2018. De wincode kan geactiveerd worden tot en met zondag 18 november 2018. Per unieke code kan één kind worden opgegeven. De Feyenoord Droomdagen vinden plaats in het voorjaar van 2019. 

Redactie Sponsoring

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken