Feyenoord en Castore onthullen thuistenue 2024-2025 met MediaMarkt
- Sponsoring
- 1 jul 2024 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - VoetbalMarketingcommunicatie
- 1 jul 2024 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
Vandaag onthult Feyenoord het nieuwe thuistenue voor het seizoen 2024-2025, met MediaMarkt als de nieuwe hoofdpartner. Het ontwerp, dat historische verwijzingen bevat, belichaamt naar eigen zeggen de trots van zowel de stad als de club.
Een vier meter grote blow up van het shirt wordt over de Rotterdamse Maas naar het Eendrachtsplein gebracht. Voor de officiële start van de verkoop op vrijdag 12 juli kan een select aantal supporters vandaag al het shirt winnen met het tonen van hun voetbalskills.
MediaMarkt als hoofdpartner
MediaMarkt debuteert dit seizoen als hoofdpartner op het thuisshirt. Het logo van MediaMarkt, de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord per 1 juli 2024, prijkt in het zwart op de borst van het shirt. Daarnaast staat het logo ook op de trainingskleding voor Europese wedstrijden, de achterkant van de shirts van Feyenoord Vrouwen 1 en op de voorkant van alle jeugdelftallen van Feyenoord Academy.
Remko Rijnders, CEO van MediaMarkt Benelux: 'Zoals we in mei al aankondigden, zijn wij heel blij om als hoofdpartner verbonden te zijn aan een club met zo’n rijke historie en gepassioneerde achterban als Feyenoord. Nu ons logo op het shirt staat, komt het partnership voor het eerst ook echt tot leven, daar zijn we natuurlijk heel trots op. We kijken uit naar succesvolle seizoenen samen.'
Rood-wit-zwart: klassieke kleuren met een moderne twist
De kleuren van het nieuwe thuisshirt zijn klassiek Feyenoord: rood, wit en zwart. Het shirt is ontworpen met vloeiende lijnen, geïnspireerd door de Maas die een onlosmakelijk onderdeel is van Rotterdam. Het tenue bestaat verder uit een zwart broekje en zwarte kousen met rood-witte accenten, geheel volgens traditie. Het nieuwe thuistenue is vanaf 12 juli 2024 verkrijgbaar, meldt de club. Castore is kledingsponsor en merchandisepartner van de Rotterdamse voetbalclub. 'Om de start van het partnership te vieren start MediaMarkt vanaf die dag met een actie rond het shirt in de winkels.'
(PvWK)
Over MediaMarkt
'MediaMarkt is de grootste elektronicaketen van Europa en is sinds 1999 actief in Nederland met momenteel 55 winkels. Inmiddels zijn er in België 24 winkels en 2 in Luxemburg. In totaal is de winkelketen met zo’n 1000 winkels actief in 11 Europese landen. Bij MediaMarkt staat de consument centraal. Jaarlijks bezoeken meer dan 100 miljoen consumenten MediaMarkt: door een bezoek aan de winkels of online. Door middel van de omnichannel-propositie wordt de consument via allerlei kanalen bediend en kan zelf worden bepaald hoe, waar en wanneer elektronica wordt gekozen, gekocht en ontvangen. Sinds maart is daar in de Benelux ook nog een marketplace bij gekomen. Bij de Smartbar die zich in elke MediaMarkt-vestiging bevindt, wordt de klant totaal ontzorgd met advies en extra services, zoals het aanbieden van een unieke TV-kalibratie en het gebruiksklaar maken van laptops, tablets en smartphones. Daarnaast kan worden gekozen uit een ruim assortiment aan televisie- en telefoonabonnementen of uit diverse groene stroomaanbieders. Met BetterWay, onze duurzaamheidspropositie, helpen we consumenten bij hun duurzamere productkeuze en het verduurzamen van hun eigen gedrag. De winkelketen werd in 1979 opgericht en is onderdeel van de MediaMarkt Saturn Retail Groep. Meer info op www.mediamarkt.nl.'
(bron: MediaMarkt)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Heineken tot tenminste 2030 Official Partner Feyenoord
- Hisense officiële partner FIFA Club World Cup 2025
- Hema steunt War Child met “limited edition” pyjama’s
- Team Gullit verlengt samenwerking met Philips OneBlade
- Trust nieuwe official partner KPN eDivisie
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam focust op drank en...
Laatste Nieuws
- Nationaal Jenevermuseum Schiedam... 08-11-2024
- Hema steunt War Child met “limited... 07-11-2024
- Trust nieuwe official partner KPN... 07-11-2024
- Team Gullit verlengt samenwerking... 05-11-2024
- Hisense officiële partner FIFA Club... 31-10-2024
- Heineken tot tenminste 2030 Official... 29-10-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing