Conclusion wordt training partner FC Utrecht

Conclusion wordt training partner FC Utrecht
  • Sponsoring
  • 26 nov 2025 @ 08:40
  • Link
  • Kel Koenen
    Kel Koenen

    Hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Conclusion en FC Utrecht geven vanaf het seizoen 2026/2027 een nieuwe invulling aan hun samenwerking. Na twee jaar als hoofdsponsor wordt de businesstransformatie- en IT-dienstverlener de eerste official training partner van de eredivisieclub. Daarmee ontstaat ruimte voor FC Utrecht om een nieuwe hoofdsponsor aan te trekken en de commerciële groei verder te stimuleren.

De verschuiving betekent een nieuwe fase in de relatie tussen beide partijen. De hoofdsponsordeal leverde Conclusion sneller dan verwacht sterke resultaten op: doelstellingen rondom naamsbekendheid, zichtbaarheid en zakelijke leads, die pas voor 2028 stonden gepland, zijn al binnen anderhalf jaar ruim overtroffen. Volgens Seger Theuns, managing director van Conclusion in de Benelux, onderstreept dat de impact van de samenwerking. ‘We wilden via het hoofdsponsorschap meer naamsbekendheid genereren. De behaalde groei hierin is echt uitzonderlijk, mede dankzij de professionele en prettige samenwerking met FC Utrecht.’

Die snelle groei zorgt voor een nieuwe focus, waarbij de nadruk verschuift van zichtbaarheid naar inhoudelijke verdieping. Conclusion speelde vanaf het begin een rol in innovatie, digitale ontwikkeling en maatschappelijke betrokkenheid binnen de club en gaat FC Utrecht nu ook ondersteunen bij de digitale transformatie. ‘De noodzaak om prominent zichtbaar te zijn is minder groot, terwijl de wens om ons verhaal inhoudelijker te vertellen juist toeneemt’, stelt Theuns. ‘Daarnaast blijven we ons gezamenlijk inzetten voor maatschappelijke initiatieven in de regio.’

Als official training partner wordt Conclusion vanaf 2026 nauw verbonden aan de manier waarop FC Utrecht traint en zich ontwikkelt. De samenwerking richt zich op kennisdeling, innovatie en ondersteuning van de trainingsomgeving. De club gaat bovendien trainen op het toekomstige Conclusion Training Centrum. ‘Conclusion is een partner die inspireert en meedenkt. Dat zij de positie op het shirt vrijmaken, geeft ons bovendien ruimte voor nieuwe commerciële mogelijkheden', zegt Edo Keuning, algemeen directeur van FC Utrecht over de nieuwe samenwerking.

Kel Koenen

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken