Conclusion wordt training partner FC Utrecht

- Sponsoring
- 26 nov 2025 @ 08:40
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 26 nov 2025 @ 08:40
- Kel Koenen
Conclusion en FC Utrecht geven vanaf het seizoen 2026/2027 een nieuwe invulling aan hun samenwerking. Na twee jaar als hoofdsponsor wordt de businesstransformatie- en IT-dienstverlener de eerste official training partner van de eredivisieclub. Daarmee ontstaat ruimte voor FC Utrecht om een nieuwe hoofdsponsor aan te trekken en de commerciële groei verder te stimuleren.
De verschuiving betekent een nieuwe fase in de relatie tussen beide partijen. De hoofdsponsordeal leverde Conclusion sneller dan verwacht sterke resultaten op: doelstellingen rondom naamsbekendheid, zichtbaarheid en zakelijke leads, die pas voor 2028 stonden gepland, zijn al binnen anderhalf jaar ruim overtroffen. Volgens Seger Theuns, managing director van Conclusion in de Benelux, onderstreept dat de impact van de samenwerking. ‘We wilden via het hoofdsponsorschap meer naamsbekendheid genereren. De behaalde groei hierin is echt uitzonderlijk, mede dankzij de professionele en prettige samenwerking met FC Utrecht.’
Die snelle groei zorgt voor een nieuwe focus, waarbij de nadruk verschuift van zichtbaarheid naar inhoudelijke verdieping. Conclusion speelde vanaf het begin een rol in innovatie, digitale ontwikkeling en maatschappelijke betrokkenheid binnen de club en gaat FC Utrecht nu ook ondersteunen bij de digitale transformatie. ‘De noodzaak om prominent zichtbaar te zijn is minder groot, terwijl de wens om ons verhaal inhoudelijker te vertellen juist toeneemt’, stelt Theuns. ‘Daarnaast blijven we ons gezamenlijk inzetten voor maatschappelijke initiatieven in de regio.’
Als official training partner wordt Conclusion vanaf 2026 nauw verbonden aan de manier waarop FC Utrecht traint en zich ontwikkelt. De samenwerking richt zich op kennisdeling, innovatie en ondersteuning van de trainingsomgeving. De club gaat bovendien trainen op het toekomstige Conclusion Training Centrum. ‘Conclusion is een partner die inspireert en meedenkt. Dat zij de positie op het shirt vrijmaken, geeft ons bovendien ruimte voor nieuwe commerciële mogelijkheden', zegt Edo Keuning, algemeen directeur van FC Utrecht over de nieuwe samenwerking.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Conclusion wordt training partner FC... 26-11-2025
- TeamKPN Sportfonds maakt zich op... 19-11-2025
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

