Ajax en BBIN tekenen Chinees partnership

 Ajax en BBIN tekenen Chinees partnership
  • Sponsoring
  • 13 sep 2019 @ 16:49
  • 17493 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • PartnershipVoetbalOnline gaming

Ajax en BBIN hebben bekendgemaakt dat zij een regionaal partnership hebben getekend voor het huidige en komende seizoen. BBIN wordt de exclusieve officiële iGaming Software Partner van Ajax in Groot-China.

Menno Geelen, commercieel directeur van Ajax: 'We zijn verheugd om deze nieuwe samenwerking met BBIN aan te mogen kondigen. Dit partnership is exclusief voor Groot-China. China is één van de belangrijkste strategische markten voor Ajax en we zijn constant op zoek naar nieuwe kansen om onze groeiende ‘fanbase’ daar te betrekken. Wij geloven dat deze samenwerking, samen met onze andere Aziatische partners, het merk Ajax wereldwijd kan versterken.'

Veel supporters in Azië

BBIN laat weten voor Ajax te hebben gekozen omdat de club in de Eredivisie altijd voor de titel speelt en in zijn geschiedenis al vele prijzen heeft gewonnen. 'Ze hebben weergaloos gepresteerd in de UEFA Champions League in 2018/2019 en hebben daarmee over de hele wereld de aandacht getrokken, ook van veel supporters in Azië. We kijken uit naar een nieuw hoofdstuk met Ajax in de voorspoedige toekomst van BBIN.'

BBIN is een iGaming software-leverancier die de platform integration service verbetert om te voldoen aan de verschillende vereisten van gebruikers. Het platform verzamelde al bekende partners van over de hele wereld om de diversiteit aan games te vergroten en de gebruikerservaring te versterken. BBIN werd genomineerd voor en is bekroond met grote internationale prijzen, een bewijs van de invloed en de reputatie van BBIN in de iGaming-industrie.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/sponsoring biedt essentiële achtergrondinformatie over de Nederlandse sponsorindustrie. Voor decisionmakers, zowel in het bedrijfsleven als bij organisaties op sport, cultureel, entertainment, media en maatschappelijk gebied.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken