ONVZ en KNHB verlengen partnership
- Sponsoring
- 11 jan 2022 @ 14:40
- 16911 x gelezen
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 jan 2022 @ 14:40
- 16911 x gelezen
- Sjaak Hoogkamer
De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) en zorgverzekeraar ONVZ hebben hun partnership tot eind 2024 verlengd. Hiermee geven beide partijen een vervolg aan de bestaande langjarige samenwerking.
Met het partnership willen ONVZ en de KNHB ‘hockeyend Nederland helpen en inspireren gezond en vitaal te zijn en te blijven.’
De samenwerking richt zich naast beweging ook op gezonde voeding, ontspanning, sociale verbinding en preventie. Daarnaast komen hockeyers en fans ONVZ de komende jaren weer tegen rond internationale evenementen van de Oranje teams, zoals bij de wedstrijden in de FIH Pro League en het WK Hockey Dames.
Preventie en belang van bewegen
De KNHB is ‘blij een vervolg te geven aan de huidige samenwerking.’ Algemeen directeur Erik Gerritsen (l. op de foto): ‘Wij zijn erg trots op de verlenging van de samenwerking met ONVZ als official partner van de KNHB. Er is gelukkig steeds meer aandacht in de maatschappij voor preventie en het belang van bewegen voor alle leeftijden. Maar tegelijkertijd is er nog veel te winnen. Met ONVZ als partner verbinden wij de expertise van ONVZ aan de KNHB en kunnen we hockeyers en fans helpen een gezondere levensstijl na te streven.’
Ook ONVZ zegt verheugd te zijn met het verlengen van het partnership en daarmee de continuering van de langjarige samenwerking met de KNHB. Bestuursvoorzitter Jean-Paul van Haarlem (r. op foto): ‘Hockey heeft als breedtesport een belangrijke rol bij het creëren van een gezondere samenleving. Wij zijn blij dat wij ook de komende jaren hieraan kunnen bijdragen door hockeyend Nederland te helpen en inspireren bij een goed en gezond leven. Hierbij mag het belang van mentale gezondheid niet worden vergeten. Wanneer je mentaal fit bent, dan presteer je beter, sta je vaak positiever in het leven en kun je bijvoorbeeld beter tegen stresssituaties. Sporten is een manier om het lichaam fit te houden én heeft invloed op je mentale gezondheid. En juist daar wil ONVZ, richting hockeyend Nederland, de komende tijd aandacht aan besteden. Hiermee zetten we in op de preventieve werking van sport op de fysieke gezondheid, maar ook op mentale gezondheid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- SBS6 en Radio 10 mediapartners Alpe... 19-05-2022
- Nederlandse Loterij keert 50,4... 18-05-2022
- TikTok officiele sponsor Uefa Womens... 13-05-2022
- Nederlandse topdarters bij Toto Dart... 12-05-2022
- Hartstichting en ONeill lanceren... 02-05-2022
- Biecht Derksen valt verkeerd: Toto... 29-04-2022
MarketingTribune Events
- 7jun 2022
Shopping Awards
- 16jun 2022
NIMA Marketing Day
- 28sep 2022
CustomerFirst Congres
- 6okt 2022
Grand Prix Content Marketing
- 13okt 2022
Shopping Today
- 8nov 2022
Social Service Congres