ONVZ en KNHB verlengen partnership
- Sponsoring
- 11 jan 2022 @ 14:40
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 11 jan 2022 @ 14:40
- Sjaak Hoogkamer
De Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB) en zorgverzekeraar ONVZ hebben hun partnership tot eind 2024 verlengd. Hiermee geven beide partijen een vervolg aan de bestaande langjarige samenwerking.
Met het partnership willen ONVZ en de KNHB ‘hockeyend Nederland helpen en inspireren gezond en vitaal te zijn en te blijven.’
De samenwerking richt zich naast beweging ook op gezonde voeding, ontspanning, sociale verbinding en preventie. Daarnaast komen hockeyers en fans ONVZ de komende jaren weer tegen rond internationale evenementen van de Oranje teams, zoals bij de wedstrijden in de FIH Pro League en het WK Hockey Dames.
Preventie en belang van bewegen
De KNHB is ‘blij een vervolg te geven aan de huidige samenwerking.’ Algemeen directeur Erik Gerritsen (l. op de foto): ‘Wij zijn erg trots op de verlenging van de samenwerking met ONVZ als official partner van de KNHB. Er is gelukkig steeds meer aandacht in de maatschappij voor preventie en het belang van bewegen voor alle leeftijden. Maar tegelijkertijd is er nog veel te winnen. Met ONVZ als partner verbinden wij de expertise van ONVZ aan de KNHB en kunnen we hockeyers en fans helpen een gezondere levensstijl na te streven.’
Ook ONVZ zegt verheugd te zijn met het verlengen van het partnership en daarmee de continuering van de langjarige samenwerking met de KNHB. Bestuursvoorzitter Jean-Paul van Haarlem (r. op foto): ‘Hockey heeft als breedtesport een belangrijke rol bij het creëren van een gezondere samenleving. Wij zijn blij dat wij ook de komende jaren hieraan kunnen bijdragen door hockeyend Nederland te helpen en inspireren bij een goed en gezond leven. Hierbij mag het belang van mentale gezondheid niet worden vergeten. Wanneer je mentaal fit bent, dan presteer je beter, sta je vaak positiever in het leven en kun je bijvoorbeeld beter tegen stresssituaties. Sporten is een manier om het lichaam fit te houden én heeft invloed op je mentale gezondheid. En juist daar wil ONVZ, richting hockeyend Nederland, de komende tijd aandacht aan besteden. Hiermee zetten we in op de preventieve werking van sport op de fysieke gezondheid, maar ook op mentale gezondheid.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Erben en Joep Wennemars boegbeelden... 04-11-2025
- ParkBee nieuwe official partner van... 01-11-2025
- Heineken beëindigt na 30 jaar... 30-10-2025
- Dopper lanceert special edition met... 30-10-2025
- Alfa Romeo koppelt merk aan dynamiek... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

