Biografie Beate van Dongen Crombags is gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantendialoog. Ze adviseert ondernemingen over customer experience, digitale transformaties en de inrichting van de multichannelorganisatie. In februari 2015 publiceerde ze het boek 'CEX Sells: het inspiratieboek voor 'MerkWaardige' klantbelevingen'.
Beate van Dongen Crombags

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Gen Z vecht vaak tegen microstress
- Maaltijdgemak centraal in Albert Heijns tweede commercial met...
- 'Campagnedrukwerk steeds groener'
- TicketSwap en ADE duiken in belevingswereld Gen Z
- Sweetie opgenomen in expo Van Abbe Eindhoven 'Bridging Minds'
- Ebbing Tides: Pionieren met kelp en natuurherstel op zee
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025


