Biografie Beate van Dongen Crombags is gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantendialoog. Ze adviseert ondernemingen over customer experience, digitale transformaties en de inrichting van de multichannelorganisatie. In februari 2015 publiceerde ze het boek 'CEX Sells: het inspiratieboek voor 'MerkWaardige' klantbelevingen'.
Beate van Dongen Crombags

Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [onderzoek] Gen Z vraagt om nieuw werkmodel
- [interview] WWF CMO Amcke Becker over 'Adopteer een dier'
- Doneren als slimme marketingstrategie
- ‘De echte impact van marketing zit in leiderschap, niet alleen...
- [column] First dates in marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #8 met Goodoo-founder Roderick...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025


