Effectiviteit en Effies
14 Interview ‘Dat de effectiviteit van een merk of campagne 100 procent door communicatie komt, is volgens ons zelden het geval’, vertelden topvrouwen Barbera Wolfensberg en Caroline van Lieshout van FHV BBDO aan MarketingTribune.
22 Marketing Analyse Na de veelbesproken analyse in MarketingTribune 15 (10 september 2013) nu deel II. Nog meer nieuwe verdienmodellen voor bureaus en een pleidooi voor een hardere opstelling van diezelfde bureaus, die zich volgens de Effie-man van de Vea te veel laten uitknijpen.
EN VERDER
06 Skybox Meer merkactivatie op Amsterdam Dance Event
18 MediaTribune
24 De Praktijk Bol.com
26 De Praktijk Miss Etam
30 Marketeer off duty Rob Revet van Delta Lloyd
32 Effie Awards 2013: Uitslagen en achtergronden
49 Trends in... market research: Bereik is zilver, relevantie is goud
50 Design Frank Nas van DesignBridge
54 De Ontwikkeling Onno Ponfoort van Berenschot over zijn liefde voor de 4 P’s
57 Passie voor Magazines Jan Peter Jansen van Men’s Health
58 De Campagnes Portfolio Erwin Olaf
63 Out & Play Customer Media Congres & uitreiking Grand Prix
65 Marketing Science Effectief of ergernis
66 RSVP Diamanten in DeLaMar
OVER TWEE WEKEN*
Customer media
Contentmarketing is tegenwoordig het toverwoord als het gaat om succesvolle marketingcommunicatie. Heel gericht relevante content brengen bij de juiste doelgroep in het juiste umfeld. Contentmarketing is een specialisme. Of toch niet? Wat is nu eigenlijk contentmarketing en wie zijn de specialisten? MarketingTribune zocht wederom de confrontatie en u mag beslissen wie de ‘winnaar’ is. We spraken Aart Lensink van LVB Networks en besteden uitgebreid aandacht aan het jaarlijkse Moa-onderzoek.
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- [column] Adverteerders, laat ons samenwerken
- [column] De meerwaarde van marketing
- Het speelveld verandert – wat is jouw volgende zet als...
- VM Packaging Awards 2025: inschrijven kan nog tot 12 februari
- [onderzoek] Visa: Gen Z verkiest smartphone boven bankpas
- 'Vakmensen worden de rijken van de toekomst'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
MarketingTribune Events
- 8apr 2025
Branded Content Event
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day