Effectiviteit en Effies
14 Interview ‘Dat de effectiviteit van een merk of campagne 100 procent door communicatie komt, is volgens ons zelden het geval’, vertelden topvrouwen Barbera Wolfensberg en Caroline van Lieshout van FHV BBDO aan MarketingTribune.
22 Marketing Analyse Na de veelbesproken analyse in MarketingTribune 15 (10 september 2013) nu deel II. Nog meer nieuwe verdienmodellen voor bureaus en een pleidooi voor een hardere opstelling van diezelfde bureaus, die zich volgens de Effie-man van de Vea te veel laten uitknijpen.
EN VERDER
06 Skybox Meer merkactivatie op Amsterdam Dance Event
18 MediaTribune
24 De Praktijk Bol.com
26 De Praktijk Miss Etam
30 Marketeer off duty Rob Revet van Delta Lloyd
32 Effie Awards 2013: Uitslagen en achtergronden
49 Trends in... market research: Bereik is zilver, relevantie is goud
50 Design Frank Nas van DesignBridge
54 De Ontwikkeling Onno Ponfoort van Berenschot over zijn liefde voor de 4 P’s
57 Passie voor Magazines Jan Peter Jansen van Men’s Health
58 De Campagnes Portfolio Erwin Olaf
63 Out & Play Customer Media Congres & uitreiking Grand Prix
65 Marketing Science Effectief of ergernis
66 RSVP Diamanten in DeLaMar
OVER TWEE WEKEN*
Customer media
Contentmarketing is tegenwoordig het toverwoord als het gaat om succesvolle marketingcommunicatie. Heel gericht relevante content brengen bij de juiste doelgroep in het juiste umfeld. Contentmarketing is een specialisme. Of toch niet? Wat is nu eigenlijk contentmarketing en wie zijn de specialisten? MarketingTribune zocht wederom de confrontatie en u mag beslissen wie de ‘winnaar’ is. We spraken Aart Lensink van LVB Networks en besteden uitgebreid aandacht aan het jaarlijkse Moa-onderzoek.
*Onder voorbehoud
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hoe creatief vakmanschap 60% nieuw publiek opleverde
- Van turbulentie naar trots: de tweede kans van VanMoof
- Goodoo: plantaardig ijs met smaak én missie
- AI en DM Trendrapport 2026 Beeckestijn: AI hertekent marketing
- Podcastserie ‘The Next Tony’ #9 met Bakers & Bananas-founder...
- Inzenden Esprix start al voor kerst
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025


