Dela lanceert campagne 'Omdat elk leven oneindig aandacht verdient'

Dela lanceert campagne 'Omdat elk leven oneindig aandacht verdient'
  • Algemeen
  • 26 jan 2024 @ 07:43
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Coöperatie Dela heeft haar nieuwe merkcampagne gelanceerd, waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat. Medewerkers van de coöperatievormen het gezicht

Dela toont in de film eigen mensen en laat zien hoe de medewerkers te werk gaan bij nabestaanden thuis en in haar crematoria en uitvaartcentra in de week rondom een afscheid. De door Wefilm gefilmde commercial is gebaseerd op echte verhalen, maar opgenomen tijdens fictieve uitvaarten.

Nienke van den Nieuwenhof, vanuit Dela betrokken bij de campagne: ‘Wij laten zien wat het werk binnen ons uitvaartbedrijf allemaal inhoudt. Voor én achter de schermen. Elke dag staan wij met liefde en oog voor ieder detail klaar voor overledenen en hun naasten, zodat het afscheid betekenisvol is en herinneringen gedeeld en doorgegeven worden. Want wij geloven dat elk leven oneindig aandacht verdient.’



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl: presenteert en duidt het brede palet aan ontwikkelingen in het vakgebied marketing.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken