Dela lanceert campagne 'Omdat elk leven oneindig aandacht verdient'

- Algemeen
- 26 jan 2024 @ 07:43
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 26 jan 2024 @ 07:43
- Michiel van Zaane
Coöperatie Dela heeft haar nieuwe merkcampagne gelanceerd, waarin het uitvaartbedrijf van de organisatie centraal staat. Medewerkers van de coöperatievormen het gezicht
Dela toont in de film eigen mensen en laat zien hoe de medewerkers te werk gaan bij nabestaanden thuis en in haar crematoria en uitvaartcentra in de week rondom een afscheid. De door Wefilm gefilmde commercial is gebaseerd op echte verhalen, maar opgenomen tijdens fictieve uitvaarten.
Nienke van den Nieuwenhof, vanuit Dela betrokken bij de campagne: ‘Wij laten zien wat het werk binnen ons uitvaartbedrijf allemaal inhoudt. Voor én achter de schermen. Elke dag staan wij met liefde en oog voor ieder detail klaar voor overledenen en hun naasten, zodat het afscheid betekenisvol is en herinneringen gedeeld en doorgegeven worden. Want wij geloven dat elk leven oneindig aandacht verdient.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- De gedragsladder van Interpolis geeft maatwerk
- Nielsen Consumer Outlook 2026: zes insights voor marketeers
- Paulien Cornelisse wint NS Publieksprijs 2025
- KPN wint wereldtitel met PR-campagne ‘Stukje van mij’
- AMMA’s 2026: inzenders krijgen meer tijd en duidelijkheid
- Goud voor Kruidvat en AH bij Effie Awards
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

