IDEA herlanceert live-campagne

IDEA herlanceert live-campagne
  • B2b
  • 15 sep 2020 @ 11:16
  • 9510 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Met de campagne Choose Live.Choose Wisely maakt IDEA opdrachtgevers wegwijs in de wereld van livecommunicatie in de anderhalvemetersamenleving. De boodschap: kies juist nu voor live, maar kies wel voor betrouwbare partner.

Na maanden van verplichte afstand zijn veel organisaties dringend op zoek naar manieren om verbonden te blijven met hun medewerkers, hun zakelijke netwerk en hun doelgroep. Met de campagne Choose Live.Choose Wisely laat IDEA zien dat live juist nu naar eigen zeggen een ijzersterk en onmisbaar communicatiemiddel is.

Het nieuwe live

Gelukkig is er veel mogelijk volgesn IDEA. Maarten Schram van IDEA: ‘Met heldere protocollen kun je ook nu fysieke evenementen met impact organiseren. Daarnaast bruist de branche van vernieuwing. Dit bewijzen de digitale innovaties die de afgelopen tijd zijn gelanceerd. Van online events tot hybride congressen en webinars die mensen en bedrijven met succes op afstand verbinden.’

Betrouwbaarheid belangrijker dan ooit

Als branchevereniging van Nederlandse livecommunicatie- en eventbureaus signaleert IDEA verder dat opdrachtgevers in deze onzekere tijden meer dan ooit behoefte hebben aan betrouwbare informatie en een deskundige gesprekspartner. Daarom heeft IDEA een online platform gelanceerd (ideaonline.nl/chooselive) waarop actuele vragen over livecommunicatie in de anderhalvemetersamenleving worden beantwoord.

De kracht van een keurmerk

Een ander speerpunt in de campagne is het vorig jaar gelanceerde IDEA-keurmerk (ideaonline.nl/keurmerk). Alle IDEA Certified Leading Agencies zijn uitgebreid en onafhankelijk gescreend op financiële kredietwaardigheid, een transparante manier van zakendoen, creatieve slagkracht en deskundigheid in verzekeringen en wet- en regelgeving. Daarmee geeft het IDEA-keurmerk precies de zekerheid die opdrachtgevers zoeken in deze onzekere tijden.

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/b2b is een toonaangevend kennisplatform voor marketeers die op de hoogte willen blijven van de nieuwste trends, inzichten en nieuwsberichten binnen de marketing tussen bedrijven.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken