Commercial: Volkswagen 'lekt' Super Bowl Ad
- Bureaus
- 29 jan 2014 @ 12:25
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsCampagnes
- 29 jan 2014 @ 12:25
- Redactie Bureaus
De Super Bowl is altijd weer het reclame-klapstuk van het jaar. De uitzending van deze wereldwijd bekeken American Football-finale is pas komende zondag, maar Volkswagen ‘lekte’ alvast de eigen Super Bowl Ad, inclusief een ‘making of’.
Voor het vijfde jaar op rij doet het Duitse Volkswagen mee aan de wedloop om de leukste tv-commercial in de pauze van de Super Bowl. Opvallend genoeg is de uiteindelijke commercial (is het 'm wel?) beduidend ingetogener dan de komische teaser waarin Volkswagen de gebruikelijke Super Bowl-commercials belachelijk maakt.
Denken jullie dat ze met de nieuwe spot ‘Wings’ hoge ogen gaan gooien?
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

