Bureau van het Jaar: Lemz, Achtung! of DDB & Tribal?
- Bureaus
- 1 mei 2014 @ 11:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenAwardsAwardBekroningen
- 1 mei 2014 @ 11:40
- Redactie Bureaus
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft de shortlist bekendgemaakt voor de Adverteerder van het Jaar, het Bureau van het Jaar en de zogenoemde Consistent Accent.
Deze drie prijzen worden uitgereikt op het SAN-gala, waar ook vele Accenten worden toegekend aan campagnes. De speciale 'ABC-jury' heeft na ampel beraad de volgende drie shortlists opgesteld:
- Adverteerder van het Jaar 2013: Eneco, Jumbo en Terre des Hommes;
- Bureau van het Jaar 2013: Achtung!, DDB & Tribal Amsterdam en Lemz;
- Consistent Accent 2013: Andrélon, Ikea en KLM.
Deze negen genomineerden presenteren zichzelf op 13 mei voor de ABC-jury in het Amsterdamse kantoor van Houthoff Buruma aan de Zuidas. De uitreiking vindt plaats op op het jubileumgala van de SAN, die dit jaar 25 jaar bestaat, op donderdag 22 mei in Studio 21 te Hilversum.
Shortlisten ABC Accenten 2013, genomineerden proficiat. BUREAU VAN HET JAAR: ACHTUNG, DDB & Tribal Amsterdam en LEMZ pic.twitter.com/5fCqJgjspg
— SAN (@sanaccent) May 1, 2014
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- IKEA
- Lemz
- Jumbo
- shortlist
- DDB & Tribal
- ABC-jury
- Terre des Hommes
- Achtung
- SAN
- KLM
- consistent accent
- adverteerder van het jaar
- bureau van het jaar
- Andrélon
- Eneco
- genomineerden
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

