Bureau van het Jaar: Lemz, Achtung! of DDB & Tribal?
- Bureaus
- 1 mei 2014 @ 11:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - KlantenAwardsAwardBekroningen
- 1 mei 2014 @ 11:40
- Redactie Bureaus
Stichting Adverteerdersjury Nederland (SAN) heeft de shortlist bekendgemaakt voor de Adverteerder van het Jaar, het Bureau van het Jaar en de zogenoemde Consistent Accent.
Deze drie prijzen worden uitgereikt op het SAN-gala, waar ook vele Accenten worden toegekend aan campagnes. De speciale 'ABC-jury' heeft na ampel beraad de volgende drie shortlists opgesteld:
- Adverteerder van het Jaar 2013: Eneco, Jumbo en Terre des Hommes;
- Bureau van het Jaar 2013: Achtung!, DDB & Tribal Amsterdam en Lemz;
- Consistent Accent 2013: Andrélon, Ikea en KLM.
Deze negen genomineerden presenteren zichzelf op 13 mei voor de ABC-jury in het Amsterdamse kantoor van Houthoff Buruma aan de Zuidas. De uitreiking vindt plaats op op het jubileumgala van de SAN, die dit jaar 25 jaar bestaat, op donderdag 22 mei in Studio 21 te Hilversum.
Shortlisten ABC Accenten 2013, genomineerden proficiat. BUREAU VAN HET JAAR: ACHTUNG, DDB & Tribal Amsterdam en LEMZ pic.twitter.com/5fCqJgjspg
— SAN (@sanaccent) May 1, 2014
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- IKEA
- Jumbo
- shortlist
- DDB & Tribal
- Terre des Hommes
- SAN
- Eneco
- Andrélon
- Lemz
- adverteerder van het jaar
- KLM
- bureau van het jaar
- Achtung
- genomineerden
- ABC-jury
- consistent accent
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes