Ditzo promoot Whatsapp-kanaal: 'Verzekeren met 'n smiley'
- Bureaus
- 5 mrt 2016 @ 09:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebcareMarketingWhatsAppCampagnes
- 5 mrt 2016 @ 09:23
- Redactie Bureaus
Ditzo kiest ervoor om service centraal te stellen in zijn nieuwe merkstrategie. Met innovatieve inzet van kanalen als WhatsApp, online chat en social media wil Ditzo bewijzen dat verzekeren veel klantvriendelijker kan. Dit komt ook tot uiting in de nieuwe campagne, ontwikkeld door Van Wanten Etcetera.
In plaats van keuzemenu’s en wachtrijen, beantwoordt Ditzo alle digitale vragen nu binnen twee uur, is gestopt met e-mail en kunnen klanten vrijwel alles zelf regelen op de website.
‘Ditzo is onlogicabestrijder en kwam erachter dat er veel onlogica in klantcontact te vinden was. Daarom werd het voor Ditzo tijd om de service helemaal te vernieuwen. Uitmuntende digitale service is wat Ditzo nu onderscheidt van andere digitale verzekeraars.De nieuwe pay-off ‘Verzekeren met ‘n smiley’ maakt dat in één klap duidelijk.’ aldus Bas Vroonland, strategy director van Van Wanten Etcetera.
Met een nieuwe landelijke campagne op radio, in outdoor en online, introduceert Ditzo haar nieuwe pay-off met ‘Emoji’-verhalen.
Credits
Klant: Ditzo
Bureau: Van Wanten Etcetera
Verantwoordelijk bij klant: Miriam Martinus, Hella de Weger
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Account & Strategie: Bas Vroonland
Media: Sjors Kroon, Media Reverse
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Make-A-Wish zet in op Wish Journey17-12-2025
- Afas zet Jonas centraal in... 15-12-2025
- HvA-opleidingen vernieuwen... 15-12-2025
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

