Ditzo promoot Whatsapp-kanaal: 'Verzekeren met 'n smiley'
- Bureaus
- 5 mrt 2016 @ 09:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - WebcareMarketingWhatsAppCampagnes
- 5 mrt 2016 @ 09:23
- Redactie Bureaus
Ditzo kiest ervoor om service centraal te stellen in zijn nieuwe merkstrategie. Met innovatieve inzet van kanalen als WhatsApp, online chat en social media wil Ditzo bewijzen dat verzekeren veel klantvriendelijker kan. Dit komt ook tot uiting in de nieuwe campagne, ontwikkeld door Van Wanten Etcetera.
In plaats van keuzemenu’s en wachtrijen, beantwoordt Ditzo alle digitale vragen nu binnen twee uur, is gestopt met e-mail en kunnen klanten vrijwel alles zelf regelen op de website.
‘Ditzo is onlogicabestrijder en kwam erachter dat er veel onlogica in klantcontact te vinden was. Daarom werd het voor Ditzo tijd om de service helemaal te vernieuwen. Uitmuntende digitale service is wat Ditzo nu onderscheidt van andere digitale verzekeraars.De nieuwe pay-off ‘Verzekeren met ‘n smiley’ maakt dat in één klap duidelijk.’ aldus Bas Vroonland, strategy director van Van Wanten Etcetera.
Met een nieuwe landelijke campagne op radio, in outdoor en online, introduceert Ditzo haar nieuwe pay-off met ‘Emoji’-verhalen.
Credits
Klant: Ditzo
Bureau: Van Wanten Etcetera
Verantwoordelijk bij klant: Miriam Martinus, Hella de Weger
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Account & Strategie: Bas Vroonland
Media: Sjors Kroon, Media Reverse
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing