Britt Dekker boegbeeld Munt Hypotheken
- Bureaus
- 11 mei 2018 @ 10:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - VideoEndorsementActivatieCampagnes
- 11 mei 2018 @ 10:09
- Redactie Bureaus
Munt Hypotheken heeft Britt Dekker gestrikt over zijn producten aan leken uit te leggen. De campagne wordt geheel online uitgerold. De luchtige BN'er beantwoordt in video's basale vragen over hypotheken.
Op de actiesite Hypotheekleek.nu kun je niet alleen ‘de housewarming van je leven’ winnen, maar vind je ook antwoorden op vragen die iedereen over hypotheken heeft. Munt versterkt hiermee zijn imago van geldverstrekker die hypotheken voor iedereen begrijpelijk wil maken.
Op de actiesite stelt Dekker op de haar kenmerkende wijze in verschillende video’s vragen over hypotheken, die iedere ‘hypotheekleek’ heeft. De vragen worden beantwoord door een hypotheekadviseur.
Hypotheek voor de leek
Munt Hypotheken maakt vanaf de introductie op de Nederlandse markt hypotheken zo eenvoudig mogelijk. Niet alleen door het versimpelen van productvoorwaarden, maar ook door het aanvraagproces voor hypotheekadviseurs efficiënter en simpeler te maken. 'Voor veel Nederlanders zijn hypotheken nog een beetje ingewikkeld', zegt Menno Luiten van Munt Hypotheken. 'Veel consumenten lezen bijvoorbeeld hun hypotheekvoorwaarden niet en snappen niet helemaal wat ze nu afgesloten hebben.'
Munt Hypotheken is trendsetter geweest met diverse productinnovaties. Destijds was het bedrijf een van de eerste geldverstrekkers die zijn klanten boetevrij liet aflossen met eigen geld. Ook past Munt vanaf de start, nu bijna vier jaar geleden, de risico-opslagen automatisch aan als klanten voldoende aflossen. Luiten: 'We hebben hierbij veel navolging gekregen van concurrenten. Hier zijn we erg blij mee, want dit heeft de markt alleen maar transparanter en dus begrijpelijker gemaakt voor consumenten.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
- Vattenfall verlengt... 18-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

