Bloemenbureau Holland brengt ode aan bloemen
- Bureaus
- 11 okt 2018 @ 00:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CommercialsCampagnesMerken
- 11 okt 2018 @ 00:48
- Redactie Bureaus
Bloemenbureau Holland en 180 Kingsday hebben een nieuwe campagne gelanceerd die ons eraan herinnert wat bloemen voor ons doen en waarom wij er meer van nodig hebben.
De campagne, getiteld ‘We hebben meer bloemen nodig’, viert de wonderlijke, magische en gevarieerde effecten die bloemen op ons hebben. Het is een krachtige ode aan bloemen en een oproep om alles uit het leven te halen. Het nieuwe campagnethema gaat verder dan de mooie buitenkant van bloemen, door te laten zien welk rol zij spelen op alle momenten die ons leven betekenis geven.
Bloemen zijn emotie
Bloemenbureau Holland promoot bloemen in Europa via het eigen consumentenmerk Mooiwatbloemendoen.nl. Daan Langstraat, campagnemanager, over de nieuwe strategie en campagneplatform: 'Begin dit jaar besloten we helemaal opnieuw te beginnen en een nieuw thema te ontwikkelen, waarbij we ook de kwekers en stakeholders hebben betrokken. We kwamen tot de conclusie dat bloemen zoveel meer zijn dan een lust voor het oog. Bloemen zijn emotie, bloemen zijn leven. Ze zijn in staat onze gevoelens positief te beïnvloeden – precies de reden dat we er meer van nodig hebben. En laten we eerlijk zijn, welk ander merk kan nu zo’n statement claimen?'
Kalle Hellzen, Executive Creative Director van 180 Kingsday: 'Bloemen zijn belangrijk. Ze laten ons dingen voelen en wij kunnen ons ermee uitdrukken. Dingen die ons definiëren als mens: rouwen en feestvieren, troosten en goedmaken, ‘sorry’ en ‘ik hou van je’ zeggen. En in een wereld die zich steeds meer optimaliseert richting klinisch beige, zijn gevoelens belangrijk. Dat is wat wij met deze campagne duidelijk willen maken.'
Pan-Europese campagne
De geïntegreerde campagne gaat lopen in Nederland, Engeland en Duitsland en bestaat uit TV, outdoor, digital en activaties. Centraal in de campagne staat een film van 60 seconden, vol bloemen en ‘slices of life’, die zijn gemaakt door Since ‘88 en regisseur Lisette Donkersloot.
Credits
Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
Bureau: 180 Kingsday
Productiebedrijf: Since ‘88
Regisseur: Lisette Donkersloot
Mediabureau: Universal Media
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing