Jos Verbeek (Symsys) overleden
- Bureaus
- 3 jan 2020 @ 13:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 3 jan 2020 @ 13:56
- Redactie Bureaus
Jos Verbeek, directeur en partner van automatiseringsbureau Symsys, is op donderdag 2 januari overleden. Hij is 64 jaar geworden.
Verbeek was vanaf de start betrokken bij Symsys en hierbij verantwoordelijk voor alle productontwikkeling. Hij heeft trends gezet in de bureauautomatisering, zo laat medepartner Aart Steenbergen weten. 'Mede door zijn oplossingen kwam er meer inzicht in de totale cost accounting en media in- en verkoop.' Enkele maanden terug droeg Verbeek in aanloop naar zijn pensionering de leiding van het team ontwikkelaars over. Steenbergen: 'Jos zal gemist worden. Door zijn kennis, creativiteit en inspirerende collegialiteit.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
- Team5pm sluit zich aan bij internationaal netwerk Samy
- Universiteiten geven leraar statusboost met knipoogcampagne
Laatste Nieuws
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes