SIRE vernieuwt bestuur

SIRE vernieuwt bestuur
  • Bureaus
  • 30 jan 2020 @ 15:37
  • 15916 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • StrategiePersonalia

Stichting Ideële Reclame heeft zijn bestuursstructuur aangepast en bestaat voortaan uit een algemeen bestuur en een campagne bestuur. Met deze nieuwe opzet heeft ook een aantal bestuurswisselingen plaatsgevonden.

Na een zittingstermijn van vier jaar neemt SIRE afscheid van acht leden van het bestuur en verwelkomt de stichting tien nieuwe bestuursleden.

Lucy van der Helm, directeur van SIRE, zegt: 'Ik ben trots dat we weer veel mooie nieuwe namen uit het vak aan ons hebben weten te verbinden, die met elkaar spraakmakende onderwerpen en effectieve campagnes gaan realiseren om de maatschappij een beetje mooier te maken. Voor de aftredende bestuursleden is een groot 'dank je wel' op zijn plaats voor alle tijd en energie die zij in SIRE hebben gestoken.'

In het SIRE-bestuur zijn professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.

Hieronder de namen van alle nieuwe, zittende en afzwaaiende bestuursleden.

Nieuwe bestuursleden

Algemeen Bestuur:

  • Tanja Bom – Hoofd Communicatie & Media ABN AMRO
  • Ard Bossema – CMO Koninklijke Grolsch
  • Olaf Hovers – Manager Consumer Marketing & Sales RTL Nederland
  • Diana Matroos – Programmamaker, Journalist, Presentator
  • Christine Swart – Oprichter & Partner FIRMA TWIST
  • Jacques Vereecken – Partner Films & Content MediaMonks

Campagne Bestuur:

  • Samantha Catsburg – Client Service Director Stroom
  • Sylvia Coumans – Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL
  • Marcel Hartog – Creative director/partner Joe Public Take-Away advertising
  • Maarten Spaans – Communicatieadviseur De Issuemakers

Zittende bestuursleden

Algemeen Bestuur:

  • Marc Oosterhout (N=5; voorzitter)
  • Edwin Beijer (Director Consulting MeMo2)
  • Jildou van der Bijl (Creative Director LINDA & Net5)
  • Lucas Hulsebos (CEO DVJ Research Group)
  • Pepijn Rooijens (Executive Creative Director Natwerk)

Campagne Bestuur:

  • Lucy van der Helm (directeur SIRE)
  • Joanny Lijbers (Marketing Director Beauty & Personal Care and Digital Transformation Unilever)
  • Doeke de Steur (CEO Creative Media Network).
  • Philip Sijthoff (Head of Marketing Benelux Facebook)

Afzwaaiende bestuursleden

  • Darre van Dijk (Chief Creative Officer TBWA/NEBOKO)
  • Sven Sauvé (CEO RTL Nederland)
  • Jeroen van Seeters (Partner, Confidant Partners)
  • Vincent Siegelaar (Commercial Director Hearst Netherlands)
  • Sander Volten (CEO 180 Kingsday)
  • Dennis van Vugt (Partner/Creative Director Born05 en vice-voorzitter SIRE)
  • Bas Welling (Managing Director/co-founder Wefilm)
  • Marlene Wickel (Managing Director Jean Mineur Mediavision)
Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken