SIRE vernieuwt bestuur
- Bureaus
- 30 jan 2020 @ 15:37
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - StrategiePersonalia
- 30 jan 2020 @ 15:37
- Lucas Boon
Stichting Ideële Reclame heeft zijn bestuursstructuur aangepast en bestaat voortaan uit een algemeen bestuur en een campagne bestuur. Met deze nieuwe opzet heeft ook een aantal bestuurswisselingen plaatsgevonden.
Na een zittingstermijn van vier jaar neemt SIRE afscheid van acht leden van het bestuur en verwelkomt de stichting tien nieuwe bestuursleden.
Lucy van der Helm, directeur van SIRE, zegt: 'Ik ben trots dat we weer veel mooie nieuwe namen uit het vak aan ons hebben weten te verbinden, die met elkaar spraakmakende onderwerpen en effectieve campagnes gaan realiseren om de maatschappij een beetje mooier te maken. Voor de aftredende bestuursleden is een groot 'dank je wel' op zijn plaats voor alle tijd en energie die zij in SIRE hebben gestoken.'
In het SIRE-bestuur zijn professionals uit alle disciplines van de Nederlandse communicatie- en mediabranche en opdrachtgevers vertegenwoordigd. Bestuursleden werken vier jaar belangeloos mee aan de ontwikkeling en uitvoering van campagnes over maatschappelijke onderwerpen die volgens SIRE meer aandacht verdienen.
Hieronder de namen van alle nieuwe, zittende en afzwaaiende bestuursleden.
Nieuwe bestuursleden
Algemeen Bestuur:
- Tanja Bom – Hoofd Communicatie & Media ABN AMRO
- Ard Bossema – CMO Koninklijke Grolsch
- Olaf Hovers – Manager Consumer Marketing & Sales RTL Nederland
- Diana Matroos – Programmamaker, Journalist, Presentator
- Christine Swart – Oprichter & Partner FIRMA TWIST
- Jacques Vereecken – Partner Films & Content MediaMonks
Campagne Bestuur:
- Samantha Catsburg – Client Service Director Stroom
- Sylvia Coumans – Manager Merk en Marketingcommunicatie PostNL
- Marcel Hartog – Creative director/partner Joe Public Take-Away advertising
- Maarten Spaans – Communicatieadviseur De Issuemakers
Zittende bestuursleden
Algemeen Bestuur:
- Marc Oosterhout (N=5; voorzitter)
- Edwin Beijer (Director Consulting MeMo2)
- Jildou van der Bijl (Creative Director LINDA & Net5)
- Lucas Hulsebos (CEO DVJ Research Group)
- Pepijn Rooijens (Executive Creative Director Natwerk)
Campagne Bestuur:
- Lucy van der Helm (directeur SIRE)
- Joanny Lijbers (Marketing Director Beauty & Personal Care and Digital Transformation Unilever)
- Doeke de Steur (CEO Creative Media Network).
- Philip Sijthoff (Head of Marketing Benelux Facebook)
Afzwaaiende bestuursleden
- Darre van Dijk (Chief Creative Officer TBWA/NEBOKO)
- Sven Sauvé (CEO RTL Nederland)
- Jeroen van Seeters (Partner, Confidant Partners)
- Vincent Siegelaar (Commercial Director Hearst Netherlands)
- Sander Volten (CEO 180 Kingsday)
- Dennis van Vugt (Partner/Creative Director Born05 en vice-voorzitter SIRE)
- Bas Welling (Managing Director/co-founder Wefilm)
- Marlene Wickel (Managing Director Jean Mineur Mediavision)
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Fashion statement tegen Cobra-vuurwerk22-12-2025
- Nieuw agency of record voor Sweco19-12-2025
- Aanbesteding gemeente Almere... 19-12-2025
- FarmCamps speelt in op vakantiestress18-12-2025
- Campagne haalt stigma van... 18-12-2025
- Het tijdperk van makkelijke... 18-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

