180 Kingsday lanceert adviestak Tilt
- Bureaus
- 1 jul 2020 @ 09:40
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Strategie
- 1 jul 2020 @ 09:40
- Lucas Boon
Reclamebureau 180 Kingsday uit Amsterdam presenteert zijn nieuwe adviestak genaamd Tilt. Tiina Salzberg (foto) gaat Tilt leiden.
Tilt is al sinds vorig jaar binnen 180 Kingsday onder de radar operationeel voor opdrachtgevers als PepsiCo, Unilever en Danone. Het idee is ontstaan uit een toenemende vraag naar merkadvies dat aansluit op ‘creatieve en innovatieve marketing-output’. Tiina Salzberg, strategy director en head of planning bij 180 Kingsday, gaat Tilt leiden. Het team van Tilt bestaat verder uit Philip Jackson (senior strategy director), Georgia Craib (strategy director) en Katie Melkonian (data- en insights analyst).
Sander Volten, CEO van 180 Kingsday, zegt: 'Terwijl bedrijven zich een wereld na de coronacrisis proberen voor te stellen, speelt Tilt in op de behoefte van klanten een creativiteit, 180-graden denken en het mobiliseren van de verschillende perspectieven binnen de organisatie. Het lanceren van een brand consultancy als een op zichzelf staand aanbod is daarom een actuele, relevante en belangrijke stap voor ons.'
Tiina Salzberg vult aan: 'Tilt richt zich op wezenlijke, menselijke behoeften en het karakter en de overtuiging van merken. We zien dat merken vaak vastzitten in een patroon, starend naar dezelfde gegevens en dezelfde vragen stellend. Wij willen dat patroon doorbreken. We zoeken de feiten, vertellen de waarheid en kiezen een mensgerichte benadering om groeipotentie te kunnen verwezenlijken.'
Ga voor meer informatie naar de website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

