Esprix Awards: 20% meer inzendingen dan vorig jaar
- Bureaus
- 17 mrt 2021 @ 09:58
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Awards
- 17 mrt 2021 @ 09:58
- Lucas Boon
De Esprix Awards-jury heeft dit jaar liefst 143 inzendingen mogen ontvangen. Dat zijn er bijna 20% meer dan vorig jaar, toen er 122 cases werden ingezonden.
In het jaar daarvoor lag het aantal op 119 inzendingen. Er is dus sprake van een stijgende lijn.
Afgelopen maandag zijn de 115 juryleden van start gegaan met het inlezen van de cases. Opvallend dit jaar is het aantal nieuwe inzenders: jonge reclamebureaus, maar ook gerenommeerde mediabureaus die vorig jaar niet instuurden, zijn dit jaar weer present.
De genomineerden worden op donderdag 22 april bekendgemaakt. De uitreiking staat gepland voor juni, locatie nader te bepalen. Ga voor meer informatie naar de website.
Foto: uitreiking vorig jaar (door Reinier van der Aart).
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

