Marketingbureau Bambuu neemt belang in 'zusje' Lieke.Online

Marketingbureau Bambuu neemt belang in 'zusje' Lieke.Online
  • Bureaus
  • 8 dec 2021 @ 10:17
  • 13387 x gelezen
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Bambuu BV heeft per november 2021 een belang van 30 procent genomen in Lieke.Online BV. Lieke verzorgt online marketing voor kleine en middelgrote bedrijven in Noord-Holland. Bambuu richt zich vooral op groeibedrijven vanaf twee miljoen euro omzet.

Samen hebben Bambuu en Lieke.Online de ambitie om flink te groeien. Met deze samenwerking is de basis gelegd om dat doel sneller te behalen. Bas van Petten, directeur van Bambuu: ‘Met Bambuu helpen we ambitieuze groeibedrijven met marketing strategie, regie en uitvoering. Dit zijn vaak bedrijven vanaf de twee miljoen euro omzet en dit gaat breder dan alleen online. Lieke.Online focust op de groep tot twee miljoen met vooral online uitdagingen. Denk o.a. aan social media, zoekmachine optimalisatie en -adverteren en e-mailmarketing.’

Logische samenwerking
Lieke.Online is geen vreemde voor Bambuu. Al sinds de oprichting van Bambuu in 2013 zitten zij bij elkaar in hetzelfde pand en werken ze regelmatig samen. De laatste jaren werd dit steeds intensiever waardoor de stap om samen op te trekken in Lieke.Online BV een vrij logische was. Michiel Middelhoven, oprichter van Lieke.Online: ‘Lieke wil een prominente speler worden in Noord-Holland. Door de krachten te bundelen met Bambuu gaan we daar flinke stappen in zetten.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken