Dept steunt vluchtelingen via RefugeeForce
- Bureaus
- 28 jan 2022 @ 09:04
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 28 jan 2022 @ 09:04
- Michiel van Zaane
Digital agency Dept is officieel partner geworden van stichting RefugeeForce, het programma dat voormalige vluchtelingen opleidt en helpt een carrière te starten binnen Salesforce.
Dept is nu Recruitment Partner van Refugeeforce, dit houdt in dat Dept nieuw talent kan aantrekken vanuit het programma en het daarnaast financieel ondersteunt. De opleiding bestaat uit gepersonaliseerde programma’s, met 1-op-1 mentorschap, jobcoaching en netwerkuitbreiding. De stichting wil de perceptie van organisaties en publiek veranderen over de ervaring en vaardigheden die voormalig vluchtelingen met zich meebrengen om een nieuw leven op te bouwen in hun nieuwe thuisland. Als onderdeel van Dept’s Good Company visie, is de digital agency een officieel partnership aangegaan na al enige jaren met RefugeeForce samen te hebben gewerkt. Het digital agency groeit sterk op Salesforce-vlak en het programma biedt mogelijkheden om extra technische specialisten binnen te halen.
Caspar Heydendael, lead marketing automation & CRM bij Dept: ‘We zijn enorm enthousiast over ons officiële partnership met RefugeeForce. We kunnen niet wachten om ons Salesforce-team te versterken met waardevolle aanwinsten vanuit het programma.’
‘We zijn ontzettend blij dat we Dept kunnen verwelkomen als officiële EU Recruitment Partner’, vertelt Gaspar Rodriguez, mede-oprichter van RefugeeForce. ‘Niet alleen wil Dept iets goeds doen, maar ze komen ook aan tafel met financiële en in-kind steun die ons in staat stelt om het programma te laten groeien en meer voormalig vluchtelingen met een afstand tot de arbeidsmarkt te bereiken. We werken graag samen met ambitieuze organisaties zoals Dept die diversiteit willen opbouwen en sterke, in-house teams willen creëren.’
‘Het is mooi om te zien dat partners investeren in de toekomst van het succes van onze klanten en in de toekomst van mensen in de techindustrie’, vertelt Robin de Leeuw, senior manager industries & partners bij Salesforce. ‘Samen met RefugeeForce is Dept bezig met een fantastisch initiatief om mensen een kans te bieden succesvol te zijn en een nieuw leven op te bouwen. Bij Salesforce supporten we dit enorm en reflecteert dit onze kernwaardes in hoe wij samen met partners talent willen laten groeien.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Intertoys brengt De Grote Sinterklaasfilm tot leven
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
Laatste Nieuws
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
- Neople wint publieksprijs bij... 11-11-2025
- Artis viert duisternis met campagne... 11-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

