Dept steunt vluchtelingen via RefugeeForce

Dept steunt vluchtelingen via RefugeeForce
  • Bureaus
  • 28 jan 2022 @ 09:04
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Digital agency Dept is officieel partner geworden van stichting RefugeeForce, het programma dat voormalige vluchtelingen opleidt en helpt een carrière te starten binnen Salesforce.

Dept is nu Recruitment Partner van Refugeeforce, dit houdt in dat Dept nieuw talent kan aantrekken vanuit het programma en het daarnaast financieel ondersteunt. De opleiding bestaat uit gepersonaliseerde programma’s, met 1-op-1 mentorschap, jobcoaching en netwerkuitbreiding. De stichting wil de perceptie van organisaties en publiek veranderen over de ervaring en vaardigheden die voormalig vluchtelingen met zich meebrengen om een nieuw leven op te bouwen in hun nieuwe thuisland. Als onderdeel van Dept’s Good Company visie, is de digital agency een officieel partnership aangegaan na al enige jaren met RefugeeForce samen te hebben gewerkt. Het digital agency groeit sterk op Salesforce-vlak en het programma biedt mogelijkheden om extra technische specialisten binnen te halen.

Caspar Heydendael, lead marketing automation & CRM bij Dept: ‘We zijn enorm enthousiast over ons officiële partnership met RefugeeForce. We kunnen niet wachten om ons Salesforce-team te versterken met waardevolle aanwinsten vanuit het programma.’

‘We zijn ontzettend blij dat we Dept kunnen verwelkomen als officiële EU Recruitment Partner’, vertelt Gaspar Rodriguez, mede-oprichter van RefugeeForce. ‘Niet alleen wil Dept iets goeds doen, maar ze komen ook aan tafel met financiële en in-kind steun die ons in staat stelt om het programma te laten groeien en meer voormalig vluchtelingen met een afstand tot de arbeidsmarkt te bereiken. We werken graag samen met ambitieuze organisaties zoals Dept die diversiteit willen opbouwen en sterke, in-house teams willen creëren.’

‘Het is mooi om te zien dat partners investeren in de toekomst van het succes van onze klanten en in de toekomst van mensen in de techindustrie’, vertelt Robin de Leeuw, senior manager industries & partners bij Salesforce. ‘Samen met RefugeeForce is Dept bezig met een fantastisch initiatief om mensen een kans te bieden succesvol te zijn en een nieuw leven op te bouwen. Bij Salesforce supporten we dit enorm en reflecteert dit onze kernwaardes in hoe wij samen met partners talent willen laten groeien.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken