Marieke Aarts nieuwe Managing Director Crocodile Agency
- Bureaus
- 8 feb 2023 @ 16:00
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 8 feb 2023 @ 16:00
- Michiel van Zaane
Marieke Aarts is aan de slag gegaan als Managing Director bij Crocodile Agency in Amsterdam. Aarts is per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het creatief bureau en richt zich onder meer op de verdere professionalisering van de agency, maar ook op de planning, organisatie, aansturing en coaching van de teamleden.
Zij neemt het stokje over van oprichter Tamara Couperus, die zich meer gaat richten op innovatie, sales en de verdere groei van Crocodile Agency. Aarts werkte tot voor kort als Managing Director van Jungle Minds en daarvoor als Chief Operations Officer bij Amsterdam Dance Event.
Tamara Couperus, Founder Crocodile Agency: ‘Crocodile Agency groeit hard. Het team breidt steeds verder uit en we werken met onze klanten nu meer op lange termijn trajecten, in plaats van campagne basis. Mede hierdoor groeien we als startup nu door naar de opschaalfase, wat de juiste begeleiding behoeft. Met een multitalent als Marieke aan boord kunnen we Crocodile Agency naar de next level brengen, met behoud van onze fijne cultuur en unieke werkwijze. Marieke is zeer ervaren, bevlogen, doelgericht, creatief, sociaal en empathisch. Ik heb er ontzettend veel vertrouwen en vooral zin in.’
Marieke Aarts: ‘Crocodile Agency heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een van de topspelers in de bureauwereld. Er ligt nu een mooie basis, met veel kwaliteit in huis. Daarnaast vind ik Tamara een fantastische ondernemer. Wij hebben jaren geleden al de wens naar elkaar uitgesproken om ooit een keer met elkaar samen te willen werken, omdat we elkaar goed aanvullen en dezelfde drijfveren hebben. Nu is hét moment om Crocodile Agency naar de volgende fase te brengen en die kans pak ik met beide handen aan.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Monks zijn wereldwijd B Corp gecertificeerd
- Zonnebankmaker JK Group lanceert 'recharge for everybody'
- Big Mac saus nu los te koop in fles
- Goud voor 'Stukje van mij' van KPN en Dentsu Creative bij...
- Kellogg’s viert ochtendtypes met vrolijke ontbijtcampagne
- Museumkaart kiest Act Agency voor socialstrategie
Laatste Nieuws
- 'Een stukje van mij' van KPN en... 13-05-2025
- Mentos kiest HPB voor... 13-05-2025
- Campagne ‘Nee tegen vapen’ richt... 13-05-2025
- 12-05-2025
- Domino’s verheerlijkt overwerken met... 12-05-2025
- Employer branding campagne... 12-05-2025
MarketingTribune Events
- 15mei 2025
Retail Media Day
- 12jun 2025
NIMA Marketing Day
De nieuwste selectie whitepapers
- Qualifio marketingkalender 2025
- Bereik je klant via WhatsApp - nog vóór ze jou nodig hebben
- Building a Data Platform for Analytics & Activation
- 40 pagina's vol online groeikracht
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management