Thijs Jaski gaat Yune leiden

Thijs Jaski gaat Yune leiden
  • Bureaus
  • 10 mrt 2023 @ 12:25
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Thijs Jaski (l. op foto) wordt per 1 april 2023 managing director van Yune. Hij vervangt Pablo van den Berg (r. op foto) die opnieuw gaat ondernemen.

Jaski werkt inmiddels ruim vier jaar bij Yune, eerst als Brand Publishing Director en de laatste twee jaar als Managing Partner. Hij was daarvoor werkzaam als Head of Social Media bij ING Nederland.

Van den Berg richtte Yune in 2007 op, samen met Robert Doggers. Waar het bureau in de beginjaren de focus legde op videoproductie, breidde het daarna haar diensten uit met content voor digitale kanalen, met een focus op social media. Sinds 2017 is Yune onderdeel van Mediabrands, waarna het contentmarketingbureau is geïntegreerd in het mediabureaunetwerk van Mediabrands naast de bureaus UM, Initiative en Reprise.

Yune is als bureau onder meer verantwoordelijk voor de marketing- en social mediacommunicatie van merken zoals Jumbo Supermarkten, Nespresso, ANWB en de Nederlandse Spoorwegen.

Jaski: ‘We hebben Yune samen met veel plezier en passie klaargestoomd voor een prachtige en duurzame toekomst, waarin we social merken menselijker maken over de as van wetenschap en creativiteit. Ik ga met heel vertrouwen dit avontuur aan en geloof erin dat we samen met onze Mediabrands-collega’s impactvol werk blijven maken, zoals Yune de afgelopen 16 jaar heeft gedaan.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken