Thijs Jaski gaat Yune leiden
- Bureaus
- 10 mrt 2023 @ 12:25
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 10 mrt 2023 @ 12:25
- Sjaak Hoogkamer
Thijs Jaski (l. op foto) wordt per 1 april 2023 managing director van Yune. Hij vervangt Pablo van den Berg (r. op foto) die opnieuw gaat ondernemen.
Jaski werkt inmiddels ruim vier jaar bij Yune, eerst als Brand Publishing Director en de laatste twee jaar als Managing Partner. Hij was daarvoor werkzaam als Head of Social Media bij ING Nederland.
Van den Berg richtte Yune in 2007 op, samen met Robert Doggers. Waar het bureau in de beginjaren de focus legde op videoproductie, breidde het daarna haar diensten uit met content voor digitale kanalen, met een focus op social media. Sinds 2017 is Yune onderdeel van Mediabrands, waarna het contentmarketingbureau is geïntegreerd in het mediabureaunetwerk van Mediabrands naast de bureaus UM, Initiative en Reprise.
Yune is als bureau onder meer verantwoordelijk voor de marketing- en social mediacommunicatie van merken zoals Jumbo Supermarkten, Nespresso, ANWB en de Nederlandse Spoorwegen.
Jaski: ‘We hebben Yune samen met veel plezier en passie klaargestoomd voor een prachtige en duurzame toekomst, waarin we social merken menselijker maken over de as van wetenschap en creativiteit. Ik ga met heel vertrouwen dit avontuur aan en geloof erin dat we samen met onze Mediabrands-collega’s impactvol werk blijven maken, zoals Yune de afgelopen 16 jaar heeft gedaan.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

