Ohra presenteert: het einde van de wereld

Ohra presenteert: het einde van de wereld
  • Bureaus
  • 10 nov 2023 @ 15:00
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • CreatieCampagnes

Een maand na de commercial met een kwaadwaardige A.I. Chatbot, lanceert Ohra een nieuwe campagne. De twee stresskippen Roos en Matthijs spelen opnieuw de hoofdrol.

Roos fantaseert erop los over mogelijke problemen, als haar vriend Matthijs door zijn rug is gegaan en hoort dat er lange wachttijden zijn voor een behandeling. Ze storten zich dit keer in een avontuur dat zelfs epische proporties aanneemt, wanneer Matthijs gaat geloven dat de aarde plat is.

Geen muren die op je afkomen
De campagne haakt in op een voor velen herkenbaar probleem: je bent door je rug gegaan of hebt een ander fysiek probleem en wordt door je huisarts doorverwezen, maar moet vervolgens lang wachten voordat je behandeld kan worden. En als je maanden uit de running bent, kunnen de muren langzaam op je afkomen...

Met een zorgverzekering van Ohra kan je echter zonder extra kosten naar elk ziekenhuis, fysiotherapeut of zelfs specialistische kliniek. Je kiest dus zelf of je naar een specialist gaat die bijvoorbeeld het meest dichtbij is, die jou het beste kent, of in dit geval waar je het snelst geholpen wordt.

Ontwikkeld door Joe Public
De campagne is ontwikkeld door het vaste bureau Joe Public. De 360-campagne gaat op 10 november live, en bevat naast de tv-commercial ook online video’s, een radiocommercial en een serie 3D-animaties waarin andere voordelen van de Ohra Zorgverzekering worden belicht.
Bekijk de nieuwe film in het venster hieronder.
(PvWK)

Credits
verantwoordelijk bij Ohra: Nynke Nijkamp, Rens Engelen, Brenda Gerritsen, Leonore van Knippenberg, Twan Cijnssen en Sharon Mos
bureau: Joe Public Creatie: Ruben van Dijk, Mats Wilke
strategie: Thecla Schaeffer
account: Jolies van Rijn, Maaike van ‘t Klooster
designer: Jeroen Icks
producer bureau: Merel Groenenboom, Dylan Driessen
productiemaatschappij: Holy Fools
producer: Wikke van der Burg, Koen van der Knaap
regisseur: Jelle de Jonge
production design: Pieter Christiaan
DOP: Robbie van Brussel
edit: MRTN
online: Ton Habraken
grading: Crabsalad
geluidsstudio: Public Audio
animatie: Colorbleed
media: Mindshare



Peter van Woensel Kooy

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken