Klaartje Kuypers toegevoegd aan Management Team Kinesso
- Bureaus
- 1 feb 2024 @ 07:48
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 1 feb 2024 @ 07:48
- Michiel van Zaane
Klaartje Kuypers is aangesteld als Director Media Activation & People van IPG Mediabrands’ performance marketingbureau Kinesso.
Kuypers was eerder werkzaam bij onder meer Havas en BrandDeli/Ad Alliance en begon haar carrière in de mediabranche bij IPG Mediabrands’ UM. Daarnaast was zij actief in het MWG (nu VIA) bestuur.
Het managementteam van Kinesso bestaat naast Kuypers uit Wouter Moen, die recent de functie van Managing Director aannam, Justus Wever (Director Strategy & Solutions) en Hessel Visser (Director Investment & Partnerships).
Wouter Moen, Managing Director Kinesso: ‘Met haar jarenlange ervaring in de media is Klaartje echt een toevoeging binnen ons MT. Het mooie aan het vormen van een nieuwe agency, is dat je weer opnieuw op zoek mag naar de beste mensen in de markt. Met Klaartje aan boord zijn we klaar om onze media, data & tech proposities samen met onze klanten te perfectioneren.’
Klaartje Kuypers, Director Media Activation & People KINESSO: ‘Kinesso is een echte kennisorganisatie met alles in huis: veel digitale expertise en goede eigen technologie. Met People als grootste asset en onderscheidende eigen tech hebben ze de twee belangrijkste ingrediënten voor een future proof agency, vandaar mijn keuze voor Kinesso. Ik heb er ontzettend veel zin in en het voelt heel goed om terug te zijn bij IPG Mediabrands!’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Gouden Zaag 2024 van start07-11-2024
- Campagne SheDecides: Haar keuze,... 07-11-2024
- “Bij HLO branding agency geloven we... 07-11-2024
- Onze Kapel herpositioneert zich als... 07-11-2024
- Zwijsen experimenteert op kinderen... 06-11-2024
- Women Inc. wil met “Bloed, Zweet en... 06-11-2024
MarketingTribune Events
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing