Talon neemt Out of Home Masters over

- Bureaus
- 21 jan 2025 @ 07:26
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 21 jan 2025 @ 07:26
- Kel Koenen
Talon, de wereldleider in Out of Home (OOH) advertising, heeft vandaag de overname van het Nederlandse Out of Home Masters aangekondigd. Deze versterkt de aanwezigheid van Talon in Europa en creëert nieuwe groeimogelijkheden in de Benelux.
Out of Home Masters, opgericht in 2015 door Frank Hardenberg (links op de foto), heeft zich in korte tijd ontwikkeld tot een van de meest prominente spelers in de Nederlandse OOH-markt. Het bedrijf, met een jaaromzet van meer dan 26 miljoen euro, is bekend om zijn innovatieve, datagestuurde campagnes voor merken als Hunkemöller, Coolblue, Tony Chocolonely en Talpa Radio & TV.
‘De samenwerking met Talon biedt enorme voordelen voor onze teams en klanten’, zegt Frank Hardenberg, Managing Director van Out of Home Masters. ‘Hun wereldwijde bereik en geavanceerde data- en technologieplatforms openen nieuwe deuren voor ons.’ Het huidige managementteam van Out of Home Masters blijft op zijn plek om de operatie en integratie te leiden. Ook de naam van het bureau wordt voorlopig behouden, met een geplande rebranding op een later moment om aansluiting te vinden bij het wereldwijde netwerk van Talon.
De overname sluit aan bij Talon’s bredere groeistrategie. Het Britse bedrijf, dat in 2022 een investering van private-equitybedrijf Equistone ontving, heeft zijn wereldwijde activiteiten de afgelopen jaren flink uitgebreid. Eerder werden Novus Canada en Evolve in 2023 succesvol geïntegreerd. ‘Frank en zijn team hebben een sterke reputatie opgebouwd in een van de meest dynamische OOH-markten van Europa’, stelt Sue Frogley, Global CEO van Talon. ‘Hun expertise sluit perfect aan bij onze visie en strategie.’
Met deze stap verstevigt Talon niet alleen zijn positie in Nederland, maar ook in België en Luxemburg. Dit maakt de weg vrij voor verdere groei in de snelgroeiende Benelux-markt.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt blaast iconische pay-off nieuw leven in
- Hornbach start najaarscampagne 'Geen project zonder tegenslag'
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe missie: kiezen voor de mens
- Voedingscentrum gaat ‘eetdrammen’ tegen
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht
- Nationale Opera & Ballet lanceert ‘Ervaar Grootser’
Laatste Nieuws
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij... 16-10-2025
- Sofi: social-first bureau voor... 15-10-2025
- ‘Samen’ krijgt nieuwe lading tijdens... 14-10-2025
- Initiative en Yune winnen... 14-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes