Edward Knol managing director Born05
- Content
- 2 apr 2019 @ 06:02
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaContent
- 2 apr 2019 @ 06:02
- Lucas Boon
Edward Knol is gestart als managing director bij contentmarketingbureau Born05. Hij neemt het stokje over van oprichter Rogier IJzermans, die zich als Group CEO gaat richten op de verdere groei van het bureau.
Naast Born05 heeft IJzermans de afgelopen periode Newborn Adventures en Airborne opgezet, waarmee het bureau in resp. start-ups investeert en de voice-markt betreedt. Edward Knol voert nu samen met creative director Dennis van Vugt de dagelijkse leiding van Born05.
IJzermans laat weten: 'Dit ging niet over één nacht ijs. Born05 groeit hard en we zochten iemand die het bedrijf naar de volgende fase kan brengen, met behoud van onze sterke cultuur en filosofie. Edward is de juiste man op de juiste plek. Zakelijk, scherp, vuur in de ogen, kortom: schot in de roos. Ik heb er vertrouwen en zin in.'
Knol heeft 25 jaar ervaring in de wereld van marketing en media. Zo was hij marketing manager bij Olympia Uitzendbureau, european marcom manager bij Philips DAP en meest recent managing director bij Wavemaker (onderdeel van MEC). Knol laat weten: 'Born05 is een bijzondere club, dat voelde ik meteen toen ik hier de eerste keer binnenkwam. Ongelooflijk creatief en merkgericht. Ik geloof dat dit het bureau van de toekomst is en daar wil ik graag aan meebouwen. Jullie gaan nog veel van ons horen.'
Edward Knol (l) en Rogier IJzermans.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Zilveren Kruis en KNVB trappen gesprek over mentale gezondheid...
- Transavia viert 60-jarig jubileum met socialmediacampagne...
- Hart Voor De Zaak promoot houttechniek met frisse jongerenaanpak
- KNRM richt vizier op toekomst met krachtige najaarscampagne
- Porsche en Smeg bundelen hun krachten in design
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual reality
Laatste Nieuws
- Waddengebied viert het donker met... 17-10-2025
- Porsche en Smeg bundelen hun... 15-10-2025
- KNRM richt vizier op toekomst met... 15-10-2025
- Zilveren Kruis en KNVB trappen... 13-10-2025
- Amsterdam herleeft 1675 in virtual... 12-10-2025
- Transavia viert 60-jarig jubileum... 06-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes